"הם הראו לי את תמונתה האחרונה כשהיא שמחה ומחייכת" • האזינו

    אסתי פלד 1 Comment on "הם הראו לי את תמונתה האחרונה כשהיא שמחה ומחייכת" • האזינו
    17:13
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלקוחות המומים: גם 'יש חסד' בירושלים מוכר ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שמעון גרוס, שהתמודד השנה עם הטרגדיה האיומה של אובדן שתי בנותיו באסון ההרעלה בירושלים, בא היום לנחם ולתמוך במשפחת בראון ששיכלה אמש את בתם יחידתם שנרצחה בפיגוע הדריסה בירושלים.

    בשיחה מצמררת ומלאת חיזוק ל'מהדורה המרכזית' ב'קול חי' סיפר גרוס למגיש המהדורה אבי מימרן על המפגש הקשה עם משפחת בראון.

    "היה קשה מאוד לראות אותם אמש, יום ראשון של ניחום אבלים, הורים צעירים שחיכו לתינוקת זמן רב", סיפר הרב גרוס, "הם הראו לי תמונות שלה ממש לפני שנרצחה, שהיא צוחקת ושמחה. היה זה רגע קשה מאוד".

    "ברגעים כאלה, אין הרבה מה לומר מלבד לספר להורים את מה שראינו גם אצלנו שהקדוש ברוך הוא נותן כוחות גדולים, ואחרי מידת הדין באים מידות הרחמים והחסד. וזה דבר ברור, שאנשים שמאמינים מקבלים עם הטרגדיה הרבה חיזוק. הקדוש ברוך הוא נותן את הניסיון וגם את הכוח לעמוד בו ", סיפר.

    גרוס סיפר על רגעי ההתמודדות האישית שלו ושל רעייתו עם הטרגדיה מבית, ועל ערבוב העצב הגדול בפטירת שתי בנותיו עם רגעי השמחה בהצלתם של ילדיו מיכאל ויצחק.

    "למרות הכוחות שיש לנו, עדיין יש קושי גדול מאוד, אנחנו רואים את המשחקים ואת הצעצועים של הילדות, ובסופו של דבר גם אנחנו בני אדם, וההתמודדות היא ודאי לא קלה, והניסיון נורא. עד כדי שלפעמים אנחנו שואלים את עצמינו האם זה נורמלי שאנחנו ממשיכים את החיים אחרי כזו טרגדיה".

    על האסונות הקשים שאנו חווים בתקופה האחרונה סיפר: "אנחנו רואים בתקופה האחרונה הרבה אסונות הקשורים דווקא בילדים, ילדה שטבעה באמבטיה, ילד קטן שקיבל דום לב, ועוד אסונות לא טבעיים, ברור שהקדוש ברוך אומר לנו בזה משהו, שנתחזק ושנתקרב אליו".

    "לפני שלושה שבועות היינו בימים הנוראים ואמרנו 'מי יחיה ומי ימות', ולצערנו לאחר שהשנה מתחילה אנחנו מתחילים לראות את מה שנגזר".

    לסיום סיפר גרוס על הכנסת ספר התורה שיוכנס ביום חמישי בשבוע הבא לזכרם של שתי בנותיו, ושיוכנס לבית הכנסת 'חניכי הישיבות' בגבעת מרדכי בירושלים.

    האזינו לראיון המלא והמרגש:



    1 תגובות

    מיין תגובות