פירון ממשיך להתנכל: "נסגור את בית הספר משכנות דעת בבית שמש"

    יוסי אשר 2 Comment on פירון ממשיך להתנכל: "נסגור את בית הספר משכנות דעת בבית שמש"
    17:13
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלקוחות המומים: גם 'יש חסד' בירושלים מוכר ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משרד החינוך הוגיע היום כי בית הספר המוכר שאינו רשמי הפועל במתחם "בית הספר לשפות ותרבויות" בבית-שמש אינו חוקי. המשרד נערך להוציא לו צו סגירה.

    וזה לשון ההודעה: "משרד החינוך מודיע, כי בית הספר המוכר שאינו רשמי, אשר נפתח במתחם "בית הספר לשפות ותרבויות" אינו חוקי, וכי הוא נערך להוציא לו צו סגירה.

    חומה בבית הספר המריבה בבית שמש – גלרייה

    המשרד רואה בחומרה רבה את המחטף, אשר ביצעה הרשות המקומית, כאשר היא פעלה לפתוח את המוסד החינוכי יומיים לפני פתיחת שנת הלימודים. במשרד מוסיפים, כי מדובר בהתנהלות חד צדדית ובוטה, אשר פוגעת במרקם היחסים הקיים בין האוכלוסיות המתגוררות בעיר בית שמש.

    יצוין, כי משרד החינוך הציע לרשות המקומית מבנה חילופי ראוי, אך הרשות המקומית דחתה את החלופה. המשרד הבהיר לרשות המקומית, כי אין בכוונתו לאפשר את פעילותו של בית הספר הלא רשמי במתחם "בית הספר לשפות ותרבויות", וכי בכוונתו למצות את כל הכלים אשר עומדים לרשותו כדי לטפל בסוגיה זו".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אנחנו סובלים כי לפני בערך שלוש שנים משרד החינוך עצר בניית כיתות לבית שמש בגלל שהוא כעס על ראש העיר לכן החרדים נקלעו לחוסר עמוק בכיתות והם נאלצו לפלוש לבית ספר חצי ריק לצערינו משרד החינוך תפסיק להיות דמוגוגי צריך להעמיד לדין את שר החינוך לשעבר גדעון סער ואת שר החינוך בהווה שי פירון על התעללות בילדי בית שמש

    2. 1

      פירון הוא פירומן.
      קורא לעצמו רב אבל הולך עם חילוניים נגד הדתיים.
      תראו:
      /radio/131691/