ערבים זה לזה • ארגון הפדרציות לימין ישראל

    קובי פינקלר No Comments on ערבים זה לזה • ארגון הפדרציות לימין ישראל
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עם התחממות המצב הבטחוני בישראל וההכרזה על יציאה למבצע "צוק איתן", באקט של תמיכה, החליט לפני שבוע ג'רי סילברמן, נשיא ומנכ"ל ארגון הפדרציות -צפון אמריקה (JFNA), לבטל את תוכניותיו ולהגיע לישראל עד הודעה חדשה. אמש הצטרפו אליו 20 בכירי הארגון במשלחת חירום לאות הזדהות עם החברה הישראלית ותושבי הדרום. במשתתפי המשלחת: ראשי 15 פדרציות גדולות, כולל: פדרציית שיקאגו, בוסטון, ניו-יורק, מונטריאול, קלומבוס אוהיו, לוס אנג'לס וקהילות נוספות.

    JFNA מייצג 153 פדרציות וכ-350 קהילות קטנות ברחבי צפון אמריקה והינו ארגון העל של יהדות יבשת זו. הארגון תורם מדי שנה עשרות מיליוני דולרים לפרויקטים שונים בישראל באמצעות הסוכנות היהודית, ארגון הג'וינט וארגונים נוספים.

    במקביל למשלחת ההזדהות שהגיעה אמש לישראל, ממשיך JFNA בהעברת כספים לצרכים מידיים בישראל בעקבות המצב הביטחוני. JFNA העביר השבוע 10 מיליון דולר עבור סיוע לאוכלוסיות חלשות ולחיזוק האוכלוסייה הנתונה תחת התקפות טילים. הארגון משתתף בין היתר גם בפעילויות הפוגתיות, סיוע במימון אלפי שעות טיפולי טראומה, מימון של פעילות ילדים במקלטים, של משלוחי אוכל למאות קשישים ותושבים שאינם יכולים לעזוב את ביתם ופרויקטים רבים נוספים.

    על מנת לאפשר הזרמת כספים נוספים , נערך JFNA בצפון אמריקה ליתן סיוע נוסף ומתמשך לתושבי ישראל הנתונים תחת איום הטילים.

    במכתב ששיגר הארגון לראש הממשלה בנימין נתניהו נכתב בין השאר: "בנקודת זמן קריטית זו, ארגון הפדרציות היהודיות ניצב כתף אל כתף לצד כוחות הביטחון הישראליים, ממשלת ישראל ולצידו של העם היושב בישראל.

    "אנו כותבים אליך כעת על מנת ליידע אותך שהוועד המנהל שלנו הצביע ואישר העברה וחלוקת כספים, בתגובה למצב הנוכחי בישראל. נתחיל מיד להעביר כספים במזומן על מנת ליתן מענה לצרכים דחופים ומידיים הנובעים ממטר הרקטות. צרכים מתמשכים יובאו להערכה מחודשת לפי הצורך.

    "משלחת הזדהות המורכבת ממנהיגים בכירים של ארגון הפדרציות תגיע לישראל ותסייר ברחבי הדרום על מנת להפגין סולידאריות עם האזרחים החיים תחת אש ולהבטיח לעם בישראל כי הוא אינו בודד במערכה".

    במסגרת תכנית הביקור המתוכננת למשלחת המכונה "משפחות תחת אש", יבקרו בכירי הארגון בבית החולים "ברזילי" באשקלון; באזור משחקים מוגן לילדי שדרות ובמקלט מוגן לסטודנטים; במפגש עם 7 משפחות נפגעות טרור ופעולות איבה בשדרות; במכללת ספיר ובישובי עוטף עזה.

    ג'רי סילברמן נשיא ומנכ"ל JFNA אמר כי "המשבר המתמשך עמו מתמודדים
    אזרחי ישראל בכלל ותושבי הדרום בפרט אינו מאבקה של מדינת ישראל בלבד. אנו כאן כדי לבטא את שותפות הגורל, הסולידריות והקשר האמיץ, הבלתי ניתן לערעור בין יהודים מכל רחבי העולם לבין אחינו ואחיותינו במולדת היהודית, אנו איתכם כאן".



    0 תגובות