אלימות ברוטלית במירון: שוטרי מג"ב העיפו קשיש וגרמו לפציעתו

    בצלאל קאהן 9 Comment on אלימות ברוטלית במירון: שוטרי מג"ב העיפו קשיש וגרמו לפציעתו

    אלימות משטרתית קשה מאוד במירון: קשיש יהודי הוטח על הרצפה בחזקה על ידי שוטר ונפצע קשות בפניו. בצלאל קאהן במשדר סיכום ל"ג בעומר: "אין שום הצדקה בעולם ששוטר יכה יהודי בן 80 ויטיח אותו על הרצפה. העבריין במדים הזה צריך ללכת היום הביתה". שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש: "המראה המזעזע של שוטר מג"ב מפיל ארצה באלימות בוטה יהודי מבוגר או שוטר נוסף שיורה באוויר באירוע אזרחי צובטת לב כל אחד ולא מתקבלת על הדעת. אני דורש להדיח באופן מיידי את השוטרים האלימים"

    צילום: ללא קרדיט
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כתבינו נתי קאליש מתאר את התרחשות האירוע • האזינו >>>

    בצלאל קאהן על התיעוד המזעזע • האזינו >>>

    יענקל'ה פרידמן בתוכנית 'מדברים': "תיעוד מזעזע וקשה לצפייה, אדם שמחליט לעלות למירון למרות האזהרות – מגיע לו כזאת אלימות?" • האזינו >>>

     

    מדוברות המשטרה נמסר: "בהמשך לסרטון בו נראה לוחם מג"ב במילואים שדחף אדם מבוגר במירון – נבהיר כי אנו רואים בחומרה את ההתנהלות ובהתאם הלוחם הורחק מפעילות עד לבירור האירוע".

    השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: דרשתי מהמשטרה דין וחשבון לגבי מקרי אלימות שבו שוטר פגע בצורה קשה באדם מבוגר בהר מירון ושוטר אחר ירה באוויר. אני מגנה בכל תוקף מקרי אלימות של שוטרים נגד אזרחים. במהלך כל היום הענקתי גיבוי מלא לשוטרים, ללוחמי מג״ב וכוחות הביטחון שעשו הכל כדי לשמור על הר מירון מפני סכנת נפשות של ממש. אבל אין מנוס כשיש תיעודים חריגים כשמדובר באלימות בחסרי ישע, מבוגרים ונשים, לגנות ולדרוש מהמשטרה לקבל עליהם דין וחשבון.

    שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש: "המראה המזעזע של שוטר מג"ב מפיל ארצה באלימות בוטה יהודי מבוגר או שוטר נוסף שיורה באוויר באירוע אזרחי צובטת לב כל אחד ולא מתקבלת על הדעת. אני דורש להדיח באופן מיידי את השוטרים האלימים".

    סגן שר התרבות ח״כ יעקב טסלר: "הזדעזעתי נוכח מקרי אלימות קשים מצד שוטרים היום במירון, ובפרט התיעוד הנורא בו שוטר מג״ב מטיח לרצפה באכזריות אדם מבוגר שאינו מתנגד וללא כל סיבה. מדובר במקרה חריג ומקומם ביותר. פניתי הערב לשר לבטחון לאומי ולמפכ״ל המשטרה להורות על פיטוריו המידיים של השוטר האלים ולהעמדתו לדין. אין מקום לאלימות גסה ומסוכנת בשירות הציבורי".

    שר הדתות מיכאל מלכיאלי בתגובה לתקיפה האכזרית בקבר הרשב"י: "מראה לא נתפס שאין כל דרך לעבור עליו לסדר היום, ימוצא הדין לאלתר עם הפורעים! אין אפשרות לדלג את הפשע הזה".

    יו"ר וועדת הבריאות ח"כ יוני משריקי בתגובה לתקיפת הקשיש במירון: "אין ולא תהיה שום הצדקה לסיכון חייו של קשיש חסר ישע והטחתו על הארץ באכזריות ובחוסר חמלה. אני קורא למח״ש ולמג״ב לחקור את האירוע ולמצות עד תום הליכים את הדין עם המעורבים״.

    סגן שר החקלאות ח"כ משה אבוטבול בתגובה לתקיפה הקשה במירון: "הטחתו של האדם הקשיש על הרצפה באכזריות ובברוטליות בלי רחמים על ידי שוטר מג"ב. דבר שאסור לעבור עליו לסדר היום. אני קורא למשטרה ומח"ש למצות את הדין ולהדיח את השוטרים האלימים עוד היום".

    סגן יו"ר הכנסת ח"כ ארז מלול בפניה למפקד מג"ב יצחק בריק ולמח"ש: "יש להשהות לאלתר את שוטר מג"ב שהטיח את ראשו של היהודי הקשיש בן 80 בסמוך לציון במירון. מדובר במראות קשים, שבמידה והיו מתרחשים בהפגנות קפלן, השוטר היה נזרק עוד באותו היום מהמשטרה. בד בבד, בהזדמנות זאת צריך לומר, אלימות כנגד שוטרים, היא דבר שראוי לגינוי".

    שר התרבות והספורט מיקי זוהר: "התיעוד המזעזע של שוטר משליך באכזריות על הריצפה יהודי חרדי מבוגר במירון חייב להוביל לבדיקה וטיפול מיידי של האירוע ולא משנה מהן הנסיבות שהובילו לכך. למרות שהעלייה להר נאסרה בחוק ומחובתם של הרשויות לאוכפו, שום דבר לא מצדיק התנהגות אלימה שכזאת".



    9 תגובות

    מיין תגובות
    1. 9

      נכון שהם לא היו צריכים לעלות למירון כי זה מסוכן.
      אבל נראה את השוטר מכה ככה בהפגנה של קפלן . שוטרים פחדנים איכס עליכם

    2. 7

      אנא ה' תיקום אתה בשוטר הרשע הזה לא מח"ש וכל הרשעים שמגינים עליו ויראו כולם כי יש שופט לעןלם אמן!

    3. 6

      אני מרגיש צורך להגיב ולומר שעם כל הנכונות בדבר של אלימות שוטרים כלפי החרדים בדווקא ועם כמה שזה אמיתי נכון וכואב. הפעם אנחנו לא יכולים לברוח מזה שבאמת הייתה כאן התנהגות שאינה הולמת את דרך התורה בכלל. וכדוגמת מה שעשו לציון בערב ההילולא וכן על כך שזרקו על השוטרים אבנים ביצים וכו'… אזז זה נכון שצריך אולי לבדוק אחר השוטר המכה בוודאי! אך זה נכון יותר פשוט לא להגיע למצב כזה ופשוט להקשיב למשטרה שרצתה להציל חיים סך הכול….

      1. "המשטרה רצתה להציל חיים סה"כ"!!! ראית הסרטות ממה שהלך שם שאתה מדבר ככה? מזעזע! מזעזע! מזעזע! זה לא נקרא להציל חיים משום כיוון וכלום לא מתיר התנהגות אלימה וחייתית כזאת!!!!!!

    4. 5

      חיווותתת מסכןןן לא משנה מה הוא עשה לא מצדיק דחיפה בכזו ברוטליותתתת
      ה' ישמורר שיהודי מתנהג כך ליהודי איך הוא מסוגלל?!

    5. 4

      מדהים שבצלאל אומר לנתי למה הם מצפים שהם עולים להר..
      ואחרי שראה את הסרטון הוא מדבר הרבה יותר חריף מנתי..
      מה שמלמד לא למהר לקטרג

    6. 3

      איך הוא לא מתבייש להכות כך יהודי

    7. 2

      ימח שמם של שוטרי משטרת הרשע המראות יותר גרועות מהמתקפה של חמס שונאי ישראל שונאי ה רוצחים שפלים שדואגים לבריאות שלנו כביכול אפילו לא בצחוק עוקרי הדת אויבי ה אויבי ישראל יותר גרועים מהנאצים מחבלים ה ינקום בכם עמלקים