שמחה מושלמת ואנרגטית עם XL משקה האנרגיה האהוב

    אתר קול חי No Comments on שמחה מושלמת ואנרגטית עם XL משקה האנרגיה האהוב

    פעילות מיוחדת מתקיימת ובו תוכלו להפתיע חבר שמתחתן עם משקה האנרגיה עם מארזי פחיות XL ואביזרי משמחים של XL לחתונה בשיא האנרגיה * ניתן למצוא במגוון טעמים ובכשרות מהודרת של בד"צ איגוד הרבנים מנשסתר ובכשרות יורה דעה

    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת עונת החתונות פורצת השמחה והשתיה כדת אין אונס עם משקה האנרגיה האהוב ביותר בקרב הציבור החרדי XL.

    בכל שמחה בקרב הציבור החרדי בין אם זו חתונה, שבע ברכות או כל אירוע חגיגי אחר, תוכלו להבחין בפחיות XL המהוות חלק בלתי נפרד מהאירוע החגיגי.

    משקה האנרגיה XL, כשמו כן הוא מוסיף אנרגיה, שמחה ודינמיות לכל אירוע. המשקה אף מסייע לחוגגים להישאר רעננים ואנרגטיים במשך שעות ארוכות.

    אם אתם רוצים להפתיע חבר לקראת יום חתונתו ולהוסיף לשמחתו אנרגיה עם XL התקשרו לקו הפעילות בכוכבית 6468, ספרו על חבר קרוב שמתחתן ואולי תוכלו להפתיע אותו עם מארזי פחיות XL ואביזרי משמחים של XL לחתונה בשיא האנרגיה. הפעילות תתקיים מי"ח באייר ועד י"ז בתמוז.

    לקראת עונת החתונות מתקיימת פעילות מיוחדת המשולבת עם זמרי החתונות המוכרים בקרב הציבור ובהם עמירן ואריק דביר שיפתיעו בחלק מהשמחות ויחלקו פחיות XL וערכות משמחים ממותגות.

    את מוצרי XL, ניתן להשיג בכל רשתות השיווק, בחנויות השכונתיות ובקיוסקים בכל רחבי הארץ. בנוסף ל XL, הרגיל, ניתן למצוא גם את XL TEN ללא סוכר בטעם הרגיל והמוכר, XL TEN בטעם תפוח, בטעם מנגו, ובטעם נענע ליים.

    משקאות XL נמצאים תחת הכשרות המהודרת של בד"צ איגוד הרבנים מנשסתר ובכשרות יורה דעה.

    מנהל מותג XL שי אלעד: "משקה האנרגיה XL הוא משקה האנרגיה האהוב ביותר על הציבור החרדי, ובכל חתונה ושמחה הקהל שמח ואנרגטי יחד עם משקה האנרגיה XL ".

     



    0 תגובות