המרפאה לרפואה משלימה בבית החולים לנשים וליולדות – שיבא

    אתר קול חי No Comments on המרפאה לרפואה משלימה בבית החולים לנשים וליולדות – שיבא
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בבית החולים לנשים ויולדות במרכז הרפואי שיבא, פועלת מרפאה לרפואה משלימה המעניקה טיפולים טבעיים ברפואה סינית וידועה בניסיונה הספציפי בטיפול בנשים.

    בשיבא מאפשרים שילוב של רפואה משלימה ככלי אפקטיבי המסייע לרפואה הקונבנציונלית להגיע לתוצאות טובות יותר ולאפשר למטופלות ליהנות מכל עולמות הרפואה – תחת קורת גג אחת.

    "הטיפולים שלנו מסייעים לנשים במגוון מצבים", אומרת מירב כהן, מנהלת המרפאה בפועל ומטפלת במרפאה. ״ליווי נשים לקראת לידה הסובלות מכאבים קשים כמו כאבי גב וסימפיזיוליזיס, וכן מגוון רחב של סימפטומים האופייניים לתקופה. הטיפולים מפחיתים באופן משמעותי את הכאבים ומקלים על התופעות השונות שצצות באופן ניכר לקראת הלידה״.

    הרפואה המשלימה מסייעת גם לנשים המטופלות במרפאת ivf והעוברות תהליך שעלול להיות ארוך ומאתגר. טיפולים ברפואה סינית משפרים את אפקטיביות הטיפול המערבי ואף מרגיעים את הלחץ הנפשי שהנשים חוות במהלך הטיפולים. מטופלות המרפאה המשלבות רפואה משלימה מדווחות על שיפור ניכר בתוצאות ובירידה משמעותית בלחץ הנפשי.

    הרפואה הסינית כוללת דיקור סיני ובמידת הצורך משלבים גם מתן פורמולות צמחי מרפא, המלצות תזונה וטיפול במגע. הכל כדי להגיע לתוצאות המיטביות ולהקל על המטופלת.

    יחד עם זאת, מציינת כהן כי ״הדיקור הסיני נעשה עם מחטים עדינות מאד ובניגוד לקונוטציות שהשם עלול לעורר- מדובר בטיפול שאינו מכאיב כלל, אלא להיפך- נעים ומרגיע״.

    ״הרפואה הסינית מותאמת לכל מטופלת באופן אישי״, אומרת כהן. ״ההתאמה מתבצעת על ידי איבחון אישי על פי הרפואה הסינית. כל כאב וסימפטום נובעים מתקיעות כלשהי או מחוסר איזון שממנו סובלת המטופלת, וכמו האבחון- כך גם הטיפול הינו טיפול עדין ונעים״.

    טיפולי הרפואה המשלימה הניתנים במרפאות מסייעים בשיפור התגובה לטיפול הרפואי. מדובר בטיפולים עדינים המשלבים גוף ונפש ומפחיתים כאב כמו גם את רמות הלחץ של המטופלת. כך תורמת הרפואה המשלימה לרפואה הקונבנציונלית ומשתלבת איתה יד ביד לטובת המטופלות.

    חשוב לציין כי בשיבא ניתנים שירותי רפואה משלימה גם בחדרי הלידה ובמחלקות השונות של בית החולים ללא תשלום. בחדרי הלידה קיים צוות מקצועי ומיומן העובד לאורך כל שעות היום ובערב בכל ימות השבוע. הטיפול הינו טבעי לחלוטין ומסייע בתהליך באופן טבעי ומשכך כאבים.

    הצוות מטפל בנשים המאושפזות במחלקות היולדות והמטופלות לאחר הלידה ובנשים המאושפזות במחלקת היי ריסק. כל הטיפולים מתבצעים בשיתוף פעולה עם הצוות הרפואי.

    המרפאה פועלת בימי שני בין השעות 08:00-14:00 ליצירת קשר עם המרפאה: 03-5302787, 03-5302024  דוא"ל : [email protected]



    0 תגובות