כיצד נוכל להנהיג? כך נלמד מהטובים ביותר

    אבי יעקב No Comments on כיצד נוכל להנהיג? כך נלמד מהטובים ביותר

    ספר מנהיגות חיוני וחשוב הפורש לפנינו את העקרונות ואת התורות שהובילו את ביל גייטס, ג’ף בזוס, רות ביידר גינזבורג, וורן באפט, אופרה וינפרי ורבים אחרים אל הצלחתם

    13:00
    03.06.24
    קובי סגל No Comments on לקראת יום ירושלים: כך הושלם 'הפסיפס החצוי' שנמצא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנהיגות הינה תכונה חשובה, ויש לומר חשובה מאוד בייחוד עבור אנשים שבחרו מקצועות כמו חינוך, אימון, ניהול, פיקוח וכד'. יתרה מזאת, אנשי עסקים חייבים לנכס לעצמם חוש מנהיגות מובהק שישרת אותם בתחומים השונים על סדר יומם. ובשורה הסופית- זו גם העבודה היומיומית של כולנו כאנשים וכהורים לילדים. כאנשים שרוצים להנהיג את עצמם אל מטרות חשובות, ללמוד מנהיגות מהאנשים שעשו זאת לפניכם ביד רמה ובחכמה.

    לאורך השנים האחרונות, שוחח דיוויד מ. רובינשטיין עם המנהיגים המבטיחים והידועים ביותר בעולם העסקי, וירד לעומק הדברים, על מי שהם ועל הגורמים להצלחתם. הספר כיצד להנהיג מזקק את השיחות הללו והופך את הספר הזה למדריך חשוב וחיוני למנהיגות.

    הספר מפרט את עצותיהם ואת דברי החוכמה של מנכ״לים, נשיאים ודמויות מופת מעולם העסקים  והממשל (וורן באפט, ג׳יימי דיימון, קריסטין לגארד, קן גריפין), עולם הטכנולו (ג׳ף בזוס, ביל גייטס, אריק שמידט, טים קוק ) אנשי ממשל (הנשיאים לשעבר ביל קלינטון, ג׳ורג וו. בוש, השופטת רות ביידר גינזבורג, ננסי פלוסי ועוד רבים אחרים.

    הספר כיצד להנהיג מביא את סיפוריהם יוצאי הדופן של אנשי חזון אלה. באמצעותו תוכלו לגלות כיצד כל אחד מהם התחיל, כיצד הם מקבלים החלטות, ואיך הם מתמודדים עם כישלון, עם חידושים, עם שינויים ועם משברים. לימדו מניסיונם העשיר בשנים כחלוצים בתחומם.

    מס' עמודים 496

    מחיר מומלץ 128 ש״ח

     

    הספר "כיצד להנהיג"  הינו בהוצאת "אור-עם", ניתן להשיג בכל חנויות הספרים הנבחרות ובאתר האינטרנט: bookme.co.il

     

     

     

     

     

     

     

     



    0 תגובות