2017-01-15 21:20:39
    15.01.17
    יוסי אשר

    המטה העולמי להצלת העם והארץ קורא ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט להפסיק מיד את החקירה הפוליטית נגד ראש הממשלה נתניהו.

    "מתנהל כאן מסע בולשביקי מתוזמן להפלת ממשלה נבחרת בחסות התקשורת וארגונים בינלאומיים וממשל אובמה. מפחד אנשי התקשורת, פתח היועץ המשפטי בחקירה פוליטית נגד רצון העם, במטרה לשנות את תוצאות הבחירות. זוהי מגמה מסוכנת רגע לפני אנרכיה והפיכת ישראל לשלטון אנטי דמוקרטי. אנו קוראים ליועץ המשפטי לממשלה, להורות למשטרה ולגורמי אכיפת החוק לעצור מיידית את החקירה הפוליטית ולהפסיק לשבש את סדר היום במדינה ולגרום נזקים לביטחון ישראל.

    מנגד אנו פונים בקריאת חירום לראש הממשלה מר בנימין נתניהו, "אתה נמצא בצומת דרכים ובזמן של החלטות גורליות להמשך הקיום של העם היהודי. כתגובה מתאימה להחלטת האו"ם, תשכח את "נאום בר אילן" ותאמץ את דו"ח השופט אדמונד לוי ז"ל, שאתה יזמת. זה הזמן ליישב בשטחי יהודה ושומרון מיליוני יהודים ולספח מיידית את כל היישובים ששוחררו לפני 50 שנה. כבנו של היסטוריון דגול, הנך מודע היטב לכוחם של החלטות גורליות. אין לנו ספק שאתה תיחרט בהיסטוריה באותיות של זהב, כמי שזכה להשיב את הגזלה של חלק גדול מארץ ישראל, אל העם הושב בציון. מר נתניהו אל תרא ואל תחת. זה הזמן לקבלת החלטות גורליות, לממש את רצון העם ולהיות מנהיג חזק לעם חזק". אומר הרב שלום דב וולפא יו"ר רבני המטה להצלת העם והארץ.