המוני עזתים צועקים: "העם רוצה להפיל את חמאס"

    קובי פינקלר No Comments on המוני עזתים צועקים: "העם רוצה להפיל את חמאס"

    צה״ל פתח בימים האחרונים מסדרון הומניטרי – כדי לאפשר לתושבי אזור מערב חאן יונס להתפנות מערבה, לאזור המוואסי, ולצאת מאזור הלחימה. במסדרון עברו עשרות אלפי אזרחים עזתים. בימים האחרונים, אזרחים בעזה יצרו קשר עם צה״ל והעידו כי חמאס מונע מהם לעזוב את השטח – תוך שימוש באיומים ובאלימות. אתמול בחאן יונס, הם יצאו בקריאות: "העם רוצה להפיל את חמאס" • צפו

    צילום: דובר צה"ל
    14:57
    15.05.24
    רחל פסטג No Comments on הדס לוינשטרן במסר מרגש במיוחד: "מרגישה שאלישע פה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף רסאן עליאן, מפרסם הבוקר תיעוד חריג מלב הרצועה. בעת פינוי המוני עזתים במסדרון ההומניטרי, אתמול בחאן יונס, הם יצאו בקריאות: "העם רוצה להפיל את חמאס".

    התיעוד מגיע מתוך המסדרון ההומניטרי המאובטח שנפתח בימים האחרונים ממערב חאן יונס ומאפשר תנועה של תושבי הרצועה מערבה לאזור ההומניטרי אל-מוואסי. ציר הפינוי נפתח על ידי צה"ל, כדי לאפשר מעבר מאובטח של אזרחים, תוך המשך הלחימה מול ארגון הטרור חמאס.

    play-sharp-fill

    מדברי מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף רסאן עליאן: "בימים האחרונים אנו רואים יותר ויותר עדויות של ביקורת פומבית שמשמיעים תושבי עזה נגד ארגון הטרור חמאס. תושבי הרצועה מעדיפים ובצדק את טובתם ואת ביטחון ילדיהם על פני המשך ההתעצמות הצבאית של חמאס ופעולות הטרור שפוגעות בהם ובעתידם״.

     

     

     



    0 תגובות