יצחק שטיינברג בן ה-25 נהרג בקריסת הקיר בירושלים

המהדורה המרכזית No Comments on יצחק שטיינברג בן ה-25 נהרג בקריסת הקיר בירושלים

הטרגדיה בירושלים: אבי רבינא ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן: "יצחק שטיינברג בן 25, בחור ישיבה, נם את שנת הצהריים כאשר קיר קורס עליו בשנתו, לגורמי ההצלה כבר לא נותר מה לעשות והם נאלצו לקבוע את מותו. המקרה הזה צריך ללמד על שכונות חרדיות אחרות שיש סדום ועמורה בכל מה שקשור לבנייה"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יצחק שטיינברג בן 25 הוא ההרוג בקריסת הקיר בשכונת בית ישראל בירושלים מוקדם יותר היום, כך דיווח אבי רבינא ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן.

שטיינברג למד בעבר בישיבת דרך חכמה בראשות הרב אליעזר סילבר והיום בכולל של בחורים באזור נחלאות. חבריו מספרים על בחור בעל לב ענק, שהתנדב כל הזמן בבתי חולים ובעמותות חסד.

ממוקד זק"א ת"א נמסר: "בכאב עצום ובצער רב, רבני היחידה, סגל הפיקוד והמתנדבים, משתתפים באבלו הכבד של המתנדב היקר ה"ה שמחה שטיינברג ומשפ' שיבלחט"א עם פטירתו הטראגית של בנו הבה"ח יצחק ז"ל, באסון קריסת קיר בי-ם. נכדם של אנשי חסד של אמת מתנדבים בעצמם ה"ה משה והגב' תרצה שטיינברג שיבלחט"א. על מועד הלויה תצא הודעה בהמשך. בהמשך מעשי החסד תנוחמו, פעילות המתנדבים בשבוע זה מוקדשת לזכרו".

מעמותת 'חיינו' ההנהלה, הצוות והמתנדבים נמסר כי הם משתתפים באבלה הכבד של משפחת שטיינברגר, על פטירתו הטראגית של בנם המתנדב המסור שמסר את נפשו למען הילדים חולי הסרטן ובני משפחתם. האיר פנים לכל אדם, רדף צדקה וחסד והיה הלב הגדול שחיבר את המתנדבים שלנו. "תנחומינו להוריו היקרים ולבני משפחתו. מעשי החסד הרבים שעשה למען הילדים חולי הסרטן ובכלל, יהיה לכם לנחמה".

האזינו לדיווחו של אבי רבינא ב'מהדורה המרכזית' הערב בהגשת אבי מימרן



0 תגובות