ירושלים: בן ישיבה נהרג מקריסת קיר בשכונת בית ישראל

חדשות קול חי No Comments on ירושלים: בן ישיבה נהרג מקריסת קיר בשכונת בית ישראל

טרגדיה בירושלים: בחור ישיבה בן 25 נהרג מקריסת קיר בשכונת בית ישראל בעת שישן. הוא נפצע באורח אנוש ופונה לבית חולים שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו

צילום: שימוש לפי סעיף 27 א'
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשעה האחרונה התקבל דיווח על קריסת קיר ברחוב בעל שם טוב בבית ישראל. בחור ישיבה בן 25 נפצע באורח אנוש ובבית החולים נקבע מותו.

מדוברות מד"א נמסר: "בשעה 16:08 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על גבר שנפגע מקיר שככל הנראה קרס במהלך עבודת שיפוצים בבניין מגורים בשכונת בית ישראל בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה הר הצופים, גבר כבן 30 במצב אנוש תוך ביצוע פעולות החייאה".

חובש רפואת חירום במד"א חיים נוימן ופראמדיק מד"א בני קיסטר סיפרו: "כשנכנסו לדירה ראינו את הפצוע, גבר כבן 25, שוכב בתוך הבטון הרטוב כשהוא מחוסר הכרה. הכנסנו את הידיים לתוך הבטן וחילצנו אותו. התחלנו מיד בפעולות החייאה ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו מוגדר אנוש."

המשטרה עדכנה: "משטרת ישראל החלה בבדיקת נסיבות קריסת קיר בית הנמצא בשלבי בניה, בשכונת מאה שערים בירושלים. כתוצאה מכך, נפצע אדם ופונה במצב אנוש (עפ"י גורמי רפואה) להמשך טיפול רפואי בבית החולים. כוחות משטרה של תחנת לב הבירה יחד עם כוחות הצלה נוספים שהגיעו למקום, החלו בבדיקת נסיבות המקרה".

גם כבאות והצלה פרסמו כי "לוחמי האש מתחנות מרחב "האומה" שהוזנקו לרחוב הבעש"ט בשכונת בית ישראל, חילצו לפני זמן קצר אדם כבן 20 מתחת להריסות קיר של מבנה במקום. מדיווח של מפקד כוחות לוחמי האש בשטח, רב רשף אורן אברהמי נמסר: כי ככה"נ בעקבות יציקה של קיר בטון סמוך לקיר המבנה שקרס, קרס הקיר של המבנה הקיים, וקבר תחתיו אדם שהיה סמוך אליו. חובשי מד"א ירושלים פינו את הפצוע בהחייאה כשהוא ללא הכרה. בשלב הזה, מבצעים לוחמי האש סריקות נוספות בכדי לשלול לכודים נוספים מתחת להריסות הקיר שקרס".

מדוברות איחוד הצלה נמסר: "רופא וחובשים של איחוד הצלה בהחייאה בדקות אלו על פועל (כבן 25) שלדברי עוברי אורח נפצע אנוש כתוצאה מקיר שקרס עליו (במהלך עבודות יציקה) ברחוב הבעל שם טוב שבשכונת בית ישראל בירושלים. בשלב זה מצבו מוגדר אנוש".

מתנדבי צוות הצלה שאול גבאי ונתנאל שוורץ מוסיפים: כשהגענו למקום הוכוונו לעבר זירה בה קרס קטע קיר, בו היה לכוד אדם תחת להריסות. לוחמי האש חילצו אלינו מטופל כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. יחד עם פראמדיקים וחובשים נוספים של מד"א וצוות הצלה התחלנו בפעולות ההחייאה, שכללו עיסויי לב הנשמות ומתן תרופות. הנפגע כבן 25 פונה באט"ן מד"א תוך כדי החייאה ונסיונות לייצוב מצבו, להמשך טיפול בחדר הטראומה של בית החולים הר הצופים בירושלים, שם לצערינו נפטר מפצעיו".



0 תגובות