הלב נקרע: קצין ולוחם נוספים נפלו בקרבות ברצועה

    קובי פינקלר No Comments on הלב נקרע: קצין ולוחם נוספים נפלו בקרבות ברצועה

    קצין ולוחם נוספים נפלו אמש בקרבות בצפון הרצועה: סרן ארנון משה אברהם בנבנסטי וספי מיסוד המעלה וסמ"ר איליה סנקין מנוף הגליל הי"ד. ארבעה לוחמים נוספים נפצעו באורח קשה

    צילום: יונתן סינדל\פלאש 90
    15:12
    02.06.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on הוכרזה מכת אש: שריפת ענק משתוללת בעמק המצלבה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הותרו לפרסום שמותיהם של שני חיילי צה"ל שנפלו בקרבות ברצועת עזה: סרן במיל' ארנון משה אברהם בנבנסטי וספי, בן 26 מיסוד המעלה, קצין בסיירת גבעתי וסמל ראשון איליה סנקין, בן 20 מנוף הגליל. השניים נפלו אתמול בפעילות מבצעית בצפון רצועת עזה. בנוסף, ארבעה לוחמים נוספים נפצעו באורח קשה בקרבות בצפון הרצועה, בהם קצין.

    סרן (במיל') ארנון משה אברהם בנבניסטי וספי ז"ל

    מנהיג חמאס איסמעיל הנייה אמר לסוכנות הידיעות רויטרס כי ארגונו "קרוב להגיע להסכם הפסקת אש". לדבריו, "חמאס מסר את תשובתו לקטארים", אך לא נמסרו פרטים נוספים.

    אמש נשיאת הצלב האדום נפגשה בקטאר עם ראש הלשכה המדינית של חמאס איסמעיל הנייה. הנשיאה דרשה לשחרר את כל החטופים המוחזקים ברצועה, אך הוסיפה כי ארגונה לא משתתף במשא ומתן בין הצדדים.

    המאמץ להשבת החטופים: ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הלילה, כי "השבת החטופים זו משימה קדושה. יש לנו מחויבות עמוקה אליה, לא נרפה עד שנשלים את המשימה". לדבריו "אני אחראי, יחד עם חבריי, על השבת החטופים".

    כזכור אמש נפגשו משפחות החטופים עם קבינט המלחמה המצומצם בראשות ראש הממשלה. כמה מבני המשפחות יצאו מהפגישה בעודה מתקיימת בטענה כי במהלכה המאמץ להשבת החטופים לא הוגדר כמטרה עליונה לעומת חיסול שלטון החמאס.

    שר הביטחון יואב גלנט אמר אמש, כי המשך התמרון הקרקעי והלחץ על החמאס יביאו לשחרור החטופים.

    צה"ל תקף הלילה יעדי טרור של חיזבאללה בלבנון, בתגובה לשיגורים לעבר ישראל. בין המטרות שהותקפו: עמדות תצפית ומחסן אמצעי לחימה.

    במקביל, התמרון הקרקעי ברצועה נמשך וקרבות מתנהלים בין כוחות צה"ל למחבלים בצפון מערב הרצועה. במהלך הלילה צה"ל חיסל עשרות מחבלים מהאוויר בכמה שכונות בצפון רצועת עזה.



    0 תגובות