אפי איתם: "אם למישהו היה ספק, חיזבאללה כבר בפנים"

    מהדורת הבוקר 1 Comment on אפי איתם: "אם למישהו היה ספק, חיזבאללה כבר בפנים"

    תא"ל במיל' אפי איתם, שר לשעבר, במפד"ל לקאהן וחכם בקול חי: "זו הייתה טיפשות לגדל צבאות על גבולותינו. המלחמה הזאת חייבת להסתיים במיטוט חמאס וגם חיזבאללה. עם ישראל צריך להיערך למלחמה של שנה לפחות, כי אם נברח מזה לא עשינו כלום"

    Effi Eitam speaks during the Gush Katif conference at the Tel Aviv Museum on March 23, 2017. Photo by Yossi Zeliger/Flash90 *** Local Caption *** ëðñ âåù ÷èéó îåæéàåï úì àáéá âåù îãáø àôé àéúí צילום: יוסי זליגר/פלאש90
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מלחמת חרבות ברזל: השר לשעבר (המפד"ל), תא"ל במיל' אפי איתם שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון). "זו הייתה טיפשות לגדל צבאות על גבולותינו. המלחמה הזאת חייבת להסתיים במיטוט גם של חמאס וגם חיזבאללה. אם נברח שוב לא עשינו כלום".

    עוד הוסיף: "אם לא נעשה חשבון נפש עמוק לגבי האופן שבו מיצבנו את עצמנו בעולם לא נתקן את עצמנו. יש סימבוליקה במה שקרה במסיבה שם. אנחנו צריכים להבין מה אנחנו מצפים מעצמנו כחברה כעם. לדבר על עם ולאומיות הפך לכמעט מילה נרדפת לפשיזם. מה שמככב זה כבוד האדם וחירותו ואין כבוד המדינה וחירותה. אבל זה לאחרי המלחמה. יש לנו כל הזמן שבעולם (במלחמה). אנחנו קובעים את הזמן והתוצאה. הקב"ה מנהל את עולמו ואותת לנו שדרכינו אינן רצויות. תהליך התשובה הלאומי בידינו".

    איתם הבהיר: "אין ספק שזו מערכה דו חזיתית. היא צריכה להסתיים כששני הצבאות האלה מובסים באופן שנצרב בתודעת העולם, שאיננו מתכוונים להישמד. אין מקום להשאיר את חיזבאללה על הרגליים. מי שיגרום לעם ישראל לא לעשות את מה שצריך עכשיו יזכר לדיראון עולם. אם למישהו הייתה מחשבה שזה לא יקרה, חיזבאללה החליטו להתערב. הם כבר בפנים. גם שר הביטחון אמר את זה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      איזה כיף לשמוע סוף סוף ביטחוניסט שמדבר שהכל בידי ה'.
      יהי רצון שלא יפחד להגיד את זה בשאר ערוצי התקשורת.
      יהי רצון שיהיה ממקבלי ההחלטות.