כעת: הממונה גל הירש מונה ארבעה מאמצים שהוא מוביל

    שלמה ריזל No Comments on כעת: הממונה גל הירש מונה ארבעה מאמצים שהוא מוביל

    ממונה החטופים והנעדרים גל הירש בתדרוך לכתבים המדיניים: אנחנו מתמודדים עם ארבעה מאמצים עיקריים, לגבש תמונת מצב, להימנע מטעויות בזיהוי החללים למרות ההיקף הגדול, המאמץ הדיפלומטי והמאמץ הארגוני של כוחות הביטחון. הממונה סיפר בגילוי לב על המאמץ לתת כתף ומענה למשפחות החטופים

    גל הירש צילום: פלאש 90
    9:36
    15.05.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף ע"ז

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גל הירש, הממונה על נושא החטופים והנעדרים בתדרוך לתא הכתבים המדיניים. הממונה הסביר כי הוא וצוותו מתמודדים בארבעה מאמצים עיקריים. מאמץ ראשון – לגבש תמונת מצב מליאה. קשה מאוד לעשות זאת כי קו המגע של המדינה נפרץ והעם ספג אבידות כבדות. כמו כן, הם לא יודעים מי נמצא איפה.

    ישנה התמודדות עם מספר גדול של חללים, תמונות קשות וצריך לזהות אותם כדי לצמצם את רשימת הנעדרים. "אנחנו לא רוצים לעשות טעויות ולהביא למשפחות הודעות שגויות. חייבים להיות רגישים ומדויקים מאוד. פועלים כאן מיטב האנשים עם הרבה מאוד יכולות" אמר הירש.

    המאמץ השני הוא אופרטיבי של כוחות הביטחון. מטבע הדברים לא ארחיב כלל. אלו סוגיות רגישות מאוד. המאמץ השלישי הוא המאמץ הדיפלומטי חובק עולם לניצול קשרים דיפלומטיים.

    כמו כן, מאמץ נוסף הוא הרצון להיות הכתובת למשפחות החטופים (מכוון למטה האלטרנטיבי שהקים רונן צור). אא להקל על הייסורים של המשפחות האלו אבל לטענת גל הירש הוא ישתדל להיות כתובת שהולכת ומשתפרת כל הזמן.



    0 תגובות