ח"כ אלקין: "נגד מחאות בחו"ל; נתניהו מייצג אותנו"

המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ אלקין: "נגד מחאות בחו"ל; נתניהו מייצג אותנו"

ח"כ אלקין התראיין ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס לביקור ראש הממשלה בארה"ב, למחאות השמאל, לנורמליזציה עם סעודיה, למגעים להסכמות על הרפורמה המשפטית, על החלטת אונסק"ו, וגם, סערת האמירה המבישה של השדרן רון קופמן. האזינו

זאב אלקין צילום: פלאש 90

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אלקין התראיין ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס לביקור ראש הממשלה בארה"ב ולהפגנות שרודפות אחריו גם לשם: "אני לא בעד הפעולות נגד ראה"מ בחו"ל. כאשר הוא נוסע לביקור מדיני הוא מייצג את כולנו ואני מאחל להצלחתו. יחד עם זאת אני מגנה את הצורה בה התייחס למפגינים לפני עלייתו למטוס, שיחשוב לפני שמדבר ויחסוך הבהרות והתנצלויות".

בהתייחס לסוגיית הנורמליזציה עם סעודיה אמר אלקין: "יש קונצנזוס לשלום עם סעודיה אבל קודם צריך לראות מה פרטי ההסכם. אף אחד לא רוצה שלסעודיה תהיה יכולת גרעינית".

ולעניין הרפורמה המשפטית והמגעים להסכמות שכשלו: "נתניהו הציג מתווה שאנחנו חשבנו עליו ברצינות וכמעט השבנו בחיוב, ואז הוא חזר בו. הסכמנו להתקדם איתו להסכמות, והתברר שאין עם מי לדבר". לדבריו: "הצענו לחוקק את חוק יסוד – החקיקה שתסדיר ותעגן בחוק את מעמד הכנסת ותבהיר מתי בג"צ יכול לפסול חוקים, הצגנו את החוק בבית הנשיא אבל הקואליציה לא רצתה להתקדם". אלקין הוסיף ואמר: "אנחנו רוצים להוציא את המדינה מהטירלול שהיא נמצאת בו אבל נתניהו מתנגד".

ולגבי החלטת אונסק"ו על הכרה באתר מורשת פלסטיני אמר: "לפי הנרטיב הפלסטיני כנראה הכנענים היו הפלסטינים הקדומים. אין להחלטה של אונסק"ו שום קשר למציאות".

ולסיום, על סערת אמירתו המבישה של רון קופמן: "אני לא מייצג את קופמן, והוא אמר דברים קשים, אבל גם האמירה של אייכלר הייתה מזעזעת, השתלחות חסרת רסן שפגעה קשות בציבור הישראלי".

האזינו



0 תגובות