צווי הריסה הוטלו על בתים נוספים בגבעת אעירה שחר

    פנחס בן זיו No Comments on צווי הריסה הוטלו על בתים נוספים בגבעת אעירה שחר

    פקחי המנהל האזרחי מלווים בשמונה צוותים של מג"ב פשטו היום על גבעת אעירה שחר בבנימין, והטילו צווי הריסה על שורת בתים בגבעה – ביניהם בתים של ארבע משפחות. בגבעה זעמו: "הממשלה הוחלפה – אך מדיניות ההרס בהתיישבות נותרה כשהייתה"

    פינוי מאחז אעירה שחר
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת הרס נוסף? פקחי המנהל האזרחי מלווים בשמונה צוותים של שוטרי מג"ב פשטו לפני שעה קלה על גבעת אעירה שחר בבנימין הסמוכה לישוב כוכב השחר, והטילו צווי הריסה על עשרה בתים בגבעה.

    בין הבתים עליהם הוטלו הצווים נמצאים גם בתיהם של ארבע משפחות. המבצע הנרחב להטלת צווי ההריסה מגיע חודש לאחר מסע הרס שהתקיים בגבעה באישורו של השר סמוטריץ', במהלכו הוחרבו בתיהם של שלוש משפחות באישון ליל.

    בגבעה תקפו בחריפות את הטלת הצווים: "לפני כמעט שנה הלכנו יחד עם כל ציבור הימין לקלפי כדי לבחור בממשלה שתפסיק להיאבק בהתיישבות ותפעל לפיתוחה, והנה הממשלה הוחלפה – אך מדיניות ההרס נותרה כשהייתה".

    "הממשלה הנוכחית נבחרה לאחר שחבריה יצאו בשצף קצף נגד מסעות ההרס ומלחמת החורמה שניהלה ממשלת בנט-לפיד כנגד ההתיישבות. אם מסע ההרס המתוכנן יצא לפועל הדבר יהווה כתם בל ימחה לשרים וחברי הכנסת שנבחרו בקולות הימין, אך בחרו לפעול בניגוד לערכים בגינם נבחרו", תקפו בגבעה.



    0 תגובות