מקומם: המשטרה החרימה ציוד במקום הפיגוע בבנימין

פנחס בן זיו No Comments on מקומם: המשטרה החרימה ציוד במקום הפיגוע בבנימין

"אטימות נוראית, בלבול מוסרי, איוולת ביטחונית ופגיעה בכבוד המת": יממה לאחר הלווייתו של בנימין אחימאיר הי"ד – כוחות משטרה ומנהל אזרחי החרימו ציוד בחווה בה נרצח. השר בן גביר תקף: "במקום להקים ולאשר עוד חוות ולהרחיב את ההתיישבות היהודית אנחנו נכנעים לאויב"

צילום: ללא קרדיט
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אטימות וחוסר רגישות: יממה לאחר הלווייתו של בנימין אחימאיר הי"ד – כוחות משטרה ומנהל אזרחי החרימו ציוד בחווה בה נרצח.

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר הגיב בזעם: "החלטת שר הביטחון גלנט לבצע פינוי והרס מבנים בחוות גל יוסף בה נרצח בנימין אחימאיר הי"ד, ועוד בתוך ימי השבעה, היא אטימות נוראית, בלבול מוסרי, איוולת בטחונית ופגיעה בכבוד המת. במקום להקים ולאשר עוד חוות ולהרחיב את ההתיישבות היהודית אנחנו נכנעים לאויב ובזמן שבעה הורסים ומחריבים את החווה שבו התגורר הנרצח – הגיע הזמן שרה"מ ישקול להחליף את השר גלנט".

ח"כ צבי סוכות יו"ר הוועדה לענייני יהודה ושומרון תוקף בחריפות את אלוף הפיקוד בעקבות ההחלטה וכותב: "הרוצחים עדיין חופשיים אבל מה שחשוב כרגע לאלוף הפיקוד זה להחרים ציוד דווקא בגבעה של בנימין הי"ד. בכפרים מסביב מהללים את הרצח, בכל פינה ביו"ש ערבים מצטלמים עם נשקים, אבל מה שדחוף זה להקצות כוחות להחרמת ציוד בניה. אבדן עשתונות ערכי".

תנועת רגבים: "המנהל האזרחי הודיע לפני מספר שבועות בדיון בכנסת על חוסר בכוח אדם בנוגע לפינוי מבנים פלסטיניים לא חוקים – שעלולים לשמש נקודות יציאה לפיגועים. בעוד דמו של רועה הצאן בנימין אחימאיר הי"ד טרם יבש, הזדרזו במנהל האזרחי לבצע דווקא בחווה ממנו יצא – פעולות אכיפה, בעוד בכפר המרצחים דומא, ממנו על פי החשד יצא הרוצח, עומדים לא פחות מ324 מבנים לא חוקיים, עם אפס אכיפה. מעבר לאטימות הלב להתנהלות הזו באמצע השבעה, הדבר משקף את ההתנהלות ההזויה של המנהל האזרחי. אכיפת החוק באופן סלקטיבי מרסקת את משמעותו של שלטון החוק ומרוקנת אותו מתוכנו".

רק לפני שנתיים כתב שר הביטחון גלנט: "בנט ולפיד – חלשים מול איראן, חזקים על ילדים ומשפחות בהתיישבות".



0 תגובות