משרד הביטחון חתם על עסקת נשק גדולה עם חברת אלביט

אבי יעקב No Comments on משרד הביטחון חתם על עסקת נשק גדולה עם חברת אלביט

משרד הביטחון יוצא לרכש נרחב של פגזי ארטילריה וירכוש מחברת 'אלביט מערכות' עשרות אלפי פגזי 155 מ״מ ברבע מיליארד ש"ח. סמנכ"ל משרד הביטחון: "ההסכם יחזק את התעצמות ומוכנות צה"ל לתרחישי לחימה שונים"

צילום: אלביט מערכות
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מנהל הרכש (מנה״ר) במשרד הביטחון וחברת 'אלביט מערכות' מדווחים היום על חתימת הסכם חדש ורחב היקף להצטיידות בפגזי ארטילריה בקוטר של 155 מ״מ, המיועדים לחיל התותחנים בצה"ל. מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אייל זמיר אישר את העסקה שנאמדת בכ-250 מיליון ש"ח וכוללת עשרות אלפי פגזים.

יצור הפגזים יתבצע במפעלי 'אלביט מערכות' ביקנעם, חיפה ורמת השרון, ואספקתם צפויה במהלך שנת 2024.

צילום: אלביט מערכות

סמנכ״ל וראש מנה״ר במשרד הביטחון, זאב לנדאו: "קו ייצור תחמושת הפגזים הינו קו חיוני שמשרד הביטחון משקיע בו שנים רבות. ההסכם עם 'אלביט מערכות' יחזק את התעצמות ומוכנות צה"ל לתרחישי לחימה שונים ויזרים מאות מיליוני ש"ח לייצור כחול לבן, שיחזק את התעשייה בדגש על הפריפריה וישמר יכולות של ייצור אמל"ח מקומי".

אודי ורד, מנכ"ל חטיבת היבשה באלביט מערכות: ״אלביט מערכות גאה לשמש כספק מוביל למשרד הביטחון ולצה"ל ולתמוך בצרכיו המבצעיים השוטפים. ההרחבה והשדרוג של התשתיות שלנו מאפשרים ייצור בקצב מוגבר של מגוון פתרונות באיכות גבוהה. אנו ממשיכים ביישום אסטרטגיית החברה התומכת בכלכלה המקומית ובתעסוקה בפריסה ארצית, מקרית שמונה בגליל ועד רמת בקע בנגב״.

צילום: אלביט מערכות



0 תגובות