ר' אברהם פאלי עלה לקבר בניו: "לא הספקתי להיפרד"

    נתי קאליש No Comments on ר' אברהם פאלי עלה לקבר בניו: "לא הספקתי להיפרד"

    ר' אברהם נוח פאלי שאיבד את שני בניו יעקב ישראל ואשר מנחם הי"ד בפיגוע ברמות לפני מעט יותר מחודש, עלה היום לקברם ופרץ בבכי. הוא הועבר היום בחזרה לבית החולים הדסה עין כרם להמשך שיקום

    צילום: ענבר טוויזר, N12
    0:30
    16.05.24
    איתי גדסי No Comments on ברקע חוק הגיוס: מועצת החכמים מקימה ועדת ראשי ישיבות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אתמול עם ישראל ציין 30 יום לפיגוע הקשה ברמות בו נרצחו האחים הקדושים יעקב ישראל ואשר מנחם פאלי הי"ד, יחד עם האברך הרב שלמה לדרמן הי"ד. אביהם של הילדים, ר' אברהם נוח פאלי נפצע באורח קשה בפיגוע, והיום עלה לראשונה לקבר בניו.

    האב הגיע למצבה שהוקמה רק אתמול ופרץ בבכי מר: "מתוקים, לא הספקתי להיפרד מכם. אני מודה לקדוש ברוך הוא שנתן לנו אתכם, הייתה בכם מתיקות, שמחת חיים ולב טהור וקדוש. זו הזדמנות להודות לכל עם ישראל על התפילות הגדולות".

    ר' אברהם נח פאלי התעורר, והחל לשבת שבעה על בניו

    בתוך כך, בית החולים הדסה עין כרם מעדכן כי הרב אברהם פאלי הועבר היום (שני) להמשך טיפול במחלקת השיקום בהדסה הר הצופים, בו היה מאושפז לאחר הפיגוע.

    "כחודש לאחר פציעתו הקשה, לאחר שהיה מורדם ומונשם ונפגע באורח קשה מאוד, עבר היום אברהם נוח פלאי לשיקום בהדסה הר הצופים, שם ימשיך בהחלמה עקב הפציעה המורכבת ברגליו" נמסר מבית החולים.

    הרב פאלי, שאיבד בפיגוע את שני בניו, נותח במספר ניתוחים בעת שטופל בהדסה עין כרם, וטופל ביחידה לטיפול נמרץ ולאחריה במחלקה הכירורגית. עם פרידתו מהצוות הרפואי בעין כרם, הודה להם פלאי על הדרך הארוכה והטיפול האינטנסיבי שמאפשר כעת להתחיל בדרך השיקומית. "יבורכו כל בעלי התפקידים, אשר דאגו וטיפלו במסירות מהרגע שהגעתי להדסה, ביחידה לטיפול נמרץ ובמחלקה הכירורגית. אני מודה לכולם על הליווי ברגעים הקשים" אמר האב השכול.



    0 תגובות