החוקר מפורום קוהלת: "שני הברקים יודעים את המצב"

    אסתי פלד No Comments on החוקר מפורום קוהלת: "שני הברקים יודעים את המצב"

    פרופ' אברהם דיסקין, מפורום קוהלת ב"מהדורה המרכזית": "חושב שהאנשים הללו עם כוונות טובות, הם נתונים להסתה שמובילה אותם למעשים האלו. הם צועקים דמוקרטיה, למרות שלדעתי אנחנו לא חיים במדינה דמוקרטית כיום. אהרון ברק עשה את הנזק הכי גדול למרות שהוא לא עבר על חוק העונשין"

    צילום: דוברות המשטרה
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרופ' אברהם דיסקין, פורום קוהלת לבצלאל קאהן ב"מהדורה המרכזית": "אני חושב שהאנשים הללו עם כוונות טובות, הם נתונים להסתה שמובילה אותם למעשים האלו. הם צועקים דמוקרטיה דמוקרטיה, למרות שלדעתי אנחנו לא חיים במדינה דמוקרטית כיום. אהרון ברק עשה את הנזק הכי גדול למרות שהוא לא עבר על חוק העונשין".

    "לא כולם מודעים מה התהליכים הנפשיים שעוברים עליהם. בקרב האופוזיציה המיליטנטית הזאת היו שהציעו הצעות יותר קיצוניות לפיתרון העניין ולכן אי אפשר להאשים את המנהיגות הפוליטית בבורות, אלא רק בשנאה" הדגיש פרפ' דיסקין.

    "לצערי הרב אני חושב שבצד השני לא מעוניינים בפשרה. מחמת שנאת החינם הזאת אנחנו נמצאים בקרע נורא ואיום, אני מרגיש שאנחנו הולכים לקראת חורבן בית שלישי. אני מדבר עם אנשים שמפגינים, הם לא יודעים כלום, הם באמת רוצים בטוב" אמר הפרופ' החוקר בפורום אנשי המשפט.

    "במערכת הפוליטית, יש את שני הברקים. הם יודעים את המצב, אבל כנראה שנאת נתניהו מובילה אותם. אנחנו נמצאים באיזושהי אוליגרכיה שמובילה את הציבור. לא יודע אם אין אפשרות לפשרה. אני מייחל לזה שתהיה פשרה. אם נוותר על רפורמה מתונה, בעצם נתת לאוליגרכיה להמשיך לשלוט, אבל אם לא נגיע לפשרה נוכל להגיע לשפיכות דמים ולקרע בתוכינו".

    האזינו לראיון



    0 תגובות