"עבודת קודש": ראש העיר הוקיר את המתנדבים

נתי קאליש No Comments on "עבודת קודש": ראש העיר הוקיר את המתנדבים

ראש עיריית ביתר עילית הרב מאיר רובינשטיין נועד בלשכתו עם ראשי ארגון החסד "דבש לפי" המסייעים למשפחות נזקקות וברוכות ילדים, וביקש לציין כי הוא יעמוד לימין הארגון ויסייע בכל הנצרך

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש עיריית ביתר עילית הרב מאיר רובינשטיין אירח במהלך השבוע האחרון בלשכתו את חברי ומתנדבי ארגון "דבש לפי" שע"י מוסדות "יערות דבש" שבנשיאות הגה"צ רבי משה פריש שליט"א המעניקים סיוע שוטף למשפחות נזקקות וברוכות ילדים הקורסים תחת המשא הכבד שמונח על כתיפם.

מוסדות "יערות דבש" שבנשיאות הגה"צ רבי משה פריש, בנו וממשיך דרכו של המקובל הגה"צ רבי דניאל פריש זיע"א בעל ה"מתוק מדבש" מקיימים חלוקות שבועיות של מוצרי מזון ומצרכים בסיסיים למען משפחות נזקקות וברוכות ילדים.

אגף החסד במוסדות שנקרא בשם "דבש לפי" מעניק סיוע שוטף גם בערבי חגים מתוך מטרה שלא תישאר אף משפחה שתרעב חלילה ללחם ולמצרכי החג.

המוסדות שעורכים חלוקה קבועה למשפחות נזקקות בעיר ביתר עילית הגיעו כאמור במהלך השבוע האחרון ללשכת ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין אשר רצה להביע בפניהם את תודתו והערכתו.

ראש העיר מאיר רובינשטיין ציין במעמד ראשי ומתנדבי הארגון כי הוא נפעם נוכח מעשי הצדקה והחסד אשר נעשים בתוככי העיר ביתר עילית תוך שימת דגש על צנעת הפרט וכבוד הנזקקים לצד טריות המאכלים והגשתן בצורה מכובדת.

רובינשטיין הודה בחמימות לראשי הארגון ולהנהלת מוסדות "יערות דבש" תוך שהוא מבטיח לעמוד למינם ולסייע בחלוקה הבאה שתיערך עוד לפני ימי הפורים הבאים עלינו לטובה.

יצוין כי רק לפני מספר שבועות הגיע רב העיר הגאון רבי חיים וייס למשרדי המוסדות בעיר ביתר עילית יחד עם נשיא המוסדות הגה"צ רבי משה פריש כאשר הם נועדו ממושכות במשרדי המוסדות בעיר בכדי לעקוב מקרוב אחר מצב המשפחות ולדון בזכות הקדימה של משפחות מסויימות הזקוקות באופן נואש לחלוקה הקבועה של המוסדות.



0 תגובות