ראש עיריית ביתר: "אל תחכו לטרגדיה כדי לטפל בטרור"

המהדורה המרכזית 1 Comment on ראש עיריית ביתר: "אל תחכו לטרגדיה כדי לטפל בטרור"

מאיר רובינשטיין, ראש עיריית ביתר עילית, בראיון נסער ב'מהדורה המרכזית' הערב, עם המגיש אבי מימרן, על הטרור השקט מצד הכפרים הערביים מסביב לעיר: "אין מצב שכפר ערבי מעיר את תושבי ביתר מידי לילה בשאגות אימה וזורע פאניקה בלי שהצבא יתערב". רובינשטיין סיפר: "יש לנו כבר עכשיו פלוגת ביטחון בעיר, הקמנו יחידת רחפנים, והערב אנחנו מקימים את ארגון 'השומרים' בעיר"

מאיר רובינשטיין צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין שוחח עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' על המצב הביטחוני המתוח מסביב לעיר: "אני אומר שוב ושוב, כוחות הביטחון לא צריכים לחכות לאירועים קשים כמו בעוטף כדי לטפל במה שקורה ליד ביתר. אין מצב שכפר ערבי מעיר את תושבי ביתר מידי לילה בשאגות אימה וזורע פאניקה בלי שהצבא יתערב".

לדבריו: "אני לא יכול לפרט הכול אבל בהחלט יש כבר שינוי אדיר בהתייחסות הצבא. תחושת הביטחון של תושבי ביתר נפגעה קשות וזה חמור לא פחות מפיגוע. יש לנו כבר עכשיו פלוגת ביטחון בעיר, לצד כיתת הכוננות. התפיסה הביטחונית שלי אומרת שאנחנו צריכים כמה שיותר נושאי נשק ארוך צה"לי, הייתי צריך להילחם על זה וב"ה שהצלחנו. בנוסף הקמנו יחידת רחפנים שרכשה העירייה, רבני העיר התירו להפעיל אותם גם בשבת".

רובינשטיין סיפר כי: "ביקשתי ממערכת הביטחון שישחררו מהצבא את אחד מתושבי העיר שרציתי שינהל את מערך ההגנה, ביררו ואמרו לי שהוא נמצא בלחימה עמוק בתוך רצועה עזה". והוסיף: "הערב אנחנו מקימים את ארגון 'השומרים' בעיר, שייתן מענה של ביטחון לתושבים".

לסיום התייחס ראש העיר לתושבים שנכנסים ליישובים הפלסטינים מסביב: "אני לא מתייחס למשוגעים, מי שנכנס לכפר ערבי במודע – שילך לפסיכיאטר".

האזינו



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מצוין. עכשיו לקחת קורסים מאנשי יצהר איך מטפלים בפראי אדם.