הרב פירר סייר בבניין 'בית בלב' החדש מקבוצת מכבי בראשל"צ

עפר גדנקן No Comments on הרב פירר סייר בבניין 'בית בלב' החדש מקבוצת מכבי בראשל"צ
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במסגרת הביקור, נפגש הרב פירר עם הסגל הניהולי וסייר במחלקות השונות.  הסיור המקיף נערך בבניין החדש, במכון הפיזיותרפיה, בבריכה הטיפולית ובקומת המונשמים.

בסיור השתתפה מנהלת בית החולים הגב' אירית קובנט, משנה למנכלי"ת בית בלב וראש חטיבת האשפוז ד"ר ענת עקה זהר, ד"ר ג'יזל איילה ששון מנהלת רפואית של בית החולים, ד"ר  אריה וולנר ראש חטיבת המונשמים ואחד המומחים בעולם למונשמים, ור' משה שלזינגר מנהל דוברות ותקשורת מגזר חרדי במכבי שירותי בריאות.

בסיום הביקור במחלקות הרבות, ציין הרב פירר בפני המשתתפים כי ניכרת  השקעה גדולה במקום ואיחל הצלחה רבה על המשכן החדש והמתקדם.

ד"ר גלית קאופמן, מנכ"לית רשת בית בלב: "רשת בית בלב מובילה במשך שנים את תחום הפיתוח והטיפול באמצעות חדשנות וטכנולוגיה מתקדמת, אנו עושים זאת על מנת לשפר את איכות חייהם של האוכלוסייה המבוגרת, תוך הקפדה על מקצועיות ואחריות. אנו מודים לרב פירר על ביקורו ומצפים להמשך שיתוף פעולה פורה לשנים רבות".

אירית קובנט מנהלת בית בלב ראשון לציון: בית בלב מקדמת ומובילה רפואה איכותית ושרות מותאם אישית לאורך כל שנות פעילותה. שמחנו על ביקורו של הרב פירר ועל ההזדמנות להציג את המחלקות הייחודיות של בית בלב, הצוותים האיכותיים והמובילים בתחום הגריאטריה והשיקום והטכנולוגיות המתקדמות. אנו מודים על הביקור ונשמח לשיתופי פעולה למען המטופלים.



0 תגובות