גנץ בהערכת מצב: "זמנם של מבצעי הפיגועים קצוב"

קובי פינקלר 2 Comment on גנץ בהערכת מצב: "זמנם של מבצעי הפיגועים קצוב"

שר הביטחון בני גנץ בהערכת מצב בפיקוד מרכז: "זמנם של מבצעי הפיגועים, מתכנני הפיגועים, ומממני הפיגועים קצוב. מצפה מהרשות הפלסטינית להביא להחזרת גופתו של טירן פרו – ישראל מחויבת להשבתו בכל דרך״

צילום: ניקול לסקבי, משרד הביטחון
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הביטחון בני גנץ קיים היום (ד׳) הערכת מצב בפיקוד המרכז יחד עם סגן הרמטכ״ל אלוף אמיר ברעם, מפקד פיקוד מרכז אלוף יהודה פוקס ומתאם פעולות הממשלה בשטחים אלוף רסאן עליאן.

גנץ: ״אנחנו ביממה קשה- אני מבקש למסור תנחומים למשפחתו של הנער שנרצח הבוקר בירושלים ויחד עם כל עם ישראל אני מתפלל להחלמת הפצועים" פתח.

"יש באזור גורמים רבים שמנסים לערער את היציבות – אנחנו פועלים מולם כל העת בכלל הזירות. זמנם של מבצעי הפיגועים, מתכנני הפיגועים, ומממני הפיגועים קצוב".

"יש לנו צבא, משטרה ושירות ביטחון מצוינים – שידאגו לשים עליהם את ידיהם, ולהמשיך בסיכול הטרור. בכל מקום, בכל זמן ובכל אמצעי. אנחנו פרוסים באופן רחב בכל השטח – ומגבירים את הפעילות המודיעינית ומרחיבים את היקף הכוחות בשטח בכדי לשמור על הביטחון של אזרחי ישראל" כך גנץ בהתייחסות לפיגוע הבוקר.

בנושא חטיפת גופתו של טירן פרו אמר: "אנחנו נמצאים משעות הלילה במאמץ מקיף להשבת גופתו של טירן פרו ז״ל שנפגע אמש בתאונת דרכים ושגופתו נחטפה מבית החולים בג׳נין. יש לי ציפייה חד משמעית מהרשות הפלסטינית על מנגנוני הביטחון שלה לפעול להחזרת גופתו לאלתר. מדובר בסוגיה הומניטרית בסיסית. בכל דרך, ישראל מחויבת להשיב את טירן למשפחתו, וכך יהיה".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    יש לנו את הקב"ה לא צבא ולא משטרה ולא ממשלה

  2. 1

    נראה שבקצב הזה הזמן של הפיגוע הבאה קצוב