פרסום ראשון: התקדמות לקראת הסכמה בחוק הגיוס

מוטי הלפרין 1 Comment on פרסום ראשון: התקדמות לקראת הסכמה בחוק הגיוס

חודשו מגעי חוק הגיוס בין החרדים לגלנט וגנץ. בלשכת ראש הממשלה נתניהו אופטימיים ביכולתם להביא חוק גיוס שיאושר גם על ידי המפלגות החרדיות וגם יהי מקובל על היועצת המשפטית לממשלה

Minister of Defense and head of the Blue and White party Benny Gantz with Ultra orthodox MKs during a plenum session at the assembly hall of the Israeli parliament in Jerusalem, on August 15, 2022. Photo by Oren Ben Hakoon/Flash90 *** Local Caption *** כנסת מליאה מיוחדת פגרה בחירות בני גנץ שר הביטחון משה גפני חרדים צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האזינו לדיווח>>>

הערב (חמישי), פרסמנו במהדורה המרכזית, כי חודשו המגעים על חוק הגיוס, בין החרדים לבין שר הביטחון יואב גלנט והשר בני גנץ. זאת אחרי נתק ששרר בין הצדדים בתקופה האחרונה, כשגנץ וגלנט הערימו קשיים.

אמש התקיימה פגישה בלשכת שר הביטחון גלנט ובנוכחותו, בין כלל הגורמים שמעורים בפרטים – מהמפלגות החרדיות ועד נציג מטעם גנץ.

במקור היה צריך להשתתף מטעמו של גנץ השר חילי טרופר, לבסוף הגיע נציג אחר, כאשר המטרה היא להביא עד סוף החודש הצעת חוק שתהיה מוסכמת על כלל חלקי הקואליציה.

אחרי הפגישה הזאת, בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו אופטימיים ביכולתם להביא חוק גיוס שיאושר גם על ידי המפלגות החרדיות וגם יהי מקובל על היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אני לא מבין היועמ"ש היא מעלהחוק
    אין אפשרות להחזיר אותה למחנה ממנה הגיעה?
    אז יעשה רעש נו
    הכלבים נוכחים והשמירה עוברת