אחר סירוב מוועד הישיבות וגדולי ישראל: שרים נפגשו עם הרב

אליהו גרין No Comments on אחר סירוב מוועד הישיבות וגדולי ישראל: שרים נפגשו עם הרב

השרים גנץ ואיזנקוט וכן אנשי צה"ל נפגשו עם הרב דוד לייבל, על מנת לדון בקידום מטרתם לגיוס לצבא של צעירים שאינם לומדים בישיבות

Minister of Defense and head of the Blue and White party Benny Gantz with Ultra orthodox MKs during a plenum session at the assembly hall of the Israeli parliament in Jerusalem, on August 15, 2022. Photo by Oren Ben Hakoon/Flash90 *** Local Caption *** כנסת מליאה מיוחדת פגרה בחירות בני גנץ שר הביטחון משה גפני חרדים צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחרי שנכשלו בהגעה לסיכומים עם המפלגות החרדיות סביב נושא מעמד בני הישיבות, שרי המחנה הממלכתי בני גנץ וגדי אינזקוט נפגשו עם הרב דוד לייבל, ראש קהילת אחוות תורה ומי שמזוהה כיום עם ציבור החרדים העובדים לפרנסתם. כך פרסם יואלי ברים בגלי צה"ל.

גנץ ואיזנקוט נפגשו עם הרב לייבל על מנת לדון בקידום מטרתם לגיוס לצבא של צעירים שאינם לומדים בישיבות. בימים האחרונים נפגשו עם הרב לייבל גם עם אנשי צה"ל ובהם שליח הרמטכ"ל לנושא האלוף דוד זיני.

כזכור, לפני מספר שבועות פרסמנו כי השר גדי אייזנקוט ניסה לאחרונה להחיות מחדש את מתווה הגיוס שהציג יו"ר מפלגתו, השר בני גנץ. אנשי אייזנקוט פנו לאנשים מהמגזר החרדי שטווים מאחורי הקלעים את מתווה הגיוס, בבקשה שיסכימו להיפגש עם השר וחבר קבינט המלחמה, כדי שיציג בפניהם את מתווה גנץ ובתקווה שיסכימו לקדמו, אלא שלאנשי אייזנקוט הובהר שאין כל טעם לפגישה, בשל הצעד החד-צדדי שביצע גנץ במסיבת העיתונאים.

גיוס בחורי ישיבות? דיון הלכתי בנושא הפוליטי הבוער • צפו



0 תגובות