חה"כ שלום דנינו: "ביטן ליכודניק אמיתי, הוא לא יפגע בתנועה"

    אייל ראובן No Comments on חה"כ שלום דנינו: "ביטן ליכודניק אמיתי, הוא לא יפגע בתנועה"

    חה"כ שלום דנינו בשיחה עם 'קול חי': "היה ראוי שהתיקים המרכזיים יישארו בליכוד. צריך לקחת את הדברים של ביטן בפרופורציה – הוא לא יפגע בתנועה"

    צילום: יונתן סינדל/פלאש90
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ הנכנס שלום דנינו (הליכוד), שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת הבוקר (ראשון). "אני בן לעולים ממייסדי העיר אופקים. ללא הדמוקרטיה בליכוד לא היה סיכוי שאהיה ח"כ. החוק הראשון שאני עובד עליו הוא חובת בחירות מקדימות למפלגות שמעמידות מועמד לראשות הממשלה. אני לוקח בחשבון שיש מפלגות עם אופי סקטוריאלי".

    לאחר מכן הוא התייחס לחלוקת התיקים בממשלה החדשה: "הכי הגיוני היה שהמשרדים המרכזיים ביותר חוץ-ביטחון-אוצר – היה ראוי שישארו בליכוד. נוצרו פה תקדימים נזקים ארוכי טווח לפוליטיקה מ-ממשלת בנט-לפיד. יקח זמן להחזיר את המצב לאיזון".

    "מה שמעניין אותי בראשו ובראשונה זה הנגב, אחד הנושאים המרכזיים שאני רוצה לקדם הוא לבנות שדה התעופה בנגב", סיפר חה"כ הטרי. "המטרה היא לחזק את הנגב".

    דנינו התייחס לביקורת החריפה שהשמיע אמש חה"כ דוד ביטן נגד יו"ר הליכוד: "ביטן הוא דמות מאוד מיוחדת בליכוד. אם הוא הרגיש שפגעו בו בפריימריז הוא שופך את זה בכנות רבה. צריך לקחת את הדברים בפרופורציה. הוא ליכודניק אמיתי, הוא לעולם לא ירים את האצבע נגד התנועה".



    0 תגובות