ח"כ טלי גוטליב: "סמוטריץ' צריך לוותר על הביטחון"

    אייל ראובן 1 Comment on ח"כ טלי גוטליב: "סמוטריץ' צריך לוותר על הביטחון"

    ח"כ עו"ד טלי גוטליב לאיתי גדסי וליענקל'ה פרידמן ב"מהדורת סוף השבוע": "האויבים שלנו מחכים לנו בכל פינה, גם בן גביר וגם סמוטריץ' מעולים, אבל שר הביטחון זה תפקיד עם נראות כלפיי חוץ, אני מפצירה בו שייקח את תפקיד שר החינוך" | האזינו

    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

    החכי"ת החדשה בליכוד, טלי גוטליב בריאיון לאיתי גדסי וליענקל'ה פרידמן ב"מהדורת סוף השבוע": "הכל עוד יסתדר בסוף. סמוטריץ' לא דורש את תיק הביטחון כדי להחליט מתי לצאת למלחמה. אלא מכיוון שלשר הביטחון יש סמכויות נרחבות ביהודה ושומרון".

    "אני פונה לסמוטריץ', יש לנו עניין של נראות, האויבים שלנו מחכים לנו בכל פינה, גם בן גביר וגם סמוטריץ' מעולים, אבל שר הביטחון זה תפקיד עם נראות כלפיי חוץ, אני מפצירה בו שייקח את תפקיד שר החינוך" כך גוטליב.

    "בן גביר יהיה מעולה בביטחון, הוא היה סניגור מעולה, הוא יידע לעשות את ההבדל בין שיטור יתר כלפיי האזרחים, לבין הגנה על שוטרים ומג"ב שנלחמים בטרור" הוסיפה.

    "אני לא בעד אנרכיה, אני נגד מונרכיה שיפוטית. בזכות המשפט של ביבי ניצחנו את הבחירות, בזכות המשפט של נתניהו קיבלנו הצצה לבריונות של הפרקליטות" אמרה גוטליב.

    "אני אומרת בצער, לא רציתי להיות צודקת שאמרתי שמנדלבליט משקר, אבל צדקתי. אמרתי שלא נבדקו ראיות, והוכח שצדקתי. בשיטת המשפט שלנו שופט יכול להכריע רק בסוף התהליך. אבל בסוף הכתב אישום הזה יימחק בהסכמה, זה יקרה עוד שנה או עוד זמן, אבל זה יקרה".

    "אני חושבת שאין לשופט שום כוח לבטל חוקים. מה שנכון זה להוסיף סעיף סעיף בחוק השפיטה שלשופט אסור לבטל חוקים. אחרי שמשפילים קבוצה, זה מעיר אותה. השפילו אותנו, רצו לזרוק אתכם במריצות, השוו אותנו לנאצים, דברים הלכים להשתנות, באנו עם דרייב".

    על הדיווחים אודות מו"מ בין הליכוד ללפיד וגנץ: "הפרסום במעריב הוא שקר גמור, זה לא יקרה, אין שום משא ומתן לא עם גנץ ולא עם לפיד".

    האזינו:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      סמוטריץ' "תפור" על תיק החינוך
      שידאג שילמדו יהדות בבתי הספר ולא איסלם ונצרות והסטוריה של העם הצ'רקסי במלחמות האזרחים בדרום אמריקה
      שיגדל כאן דור שיודע מהו העם היהודי עם ערכים זיקה וידע מה עושה אותם יהודים!
      סמוטריץ' שים סגן שר בביטחון באוצר
      דרעי שים סגן שר החינוך לכולנו אותם מטרות מה זה משנהמימוציא לפועל