"לא רוצה לעשות צרות": ההקלטה המביכה של הרצוג

    נתי קאליש 4 Comment on "לא רוצה לעשות צרות": ההקלטה המביכה של הרצוג

    לאחר שנציגי ש"ס המליצו לנשיא על נתניהו, הוא נשמע אומר בהקלטה שלא הייתה אמורה להתפרסם כי בן גביר הוא בעייתי וכי המפלגות החרדיות צריכות להיות ״המבוגר האחראי״ בסוגיות הר הבית

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    19:53
    23.05.24
    אבי מימרן No Comments on "המשטרה מבינה שאי אפשר לסגור לחלוטין את הציון"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך אחר הצהריים, החלו נציגי סיעות הכנסת ה – 25 בסבב ההתייעצויות עם נשיא המדינה יצחק הרצוג, והמליצו על מועמדיהם לראשות הממשלה לקראת הטלת המנדט.

    האחרונים שביקרו אצל הנשיא היום היו נציגי תנועת ש"ס שהמליצו כצפוי על בנימין נתניהו שירכיב את הממשלה. לאחר שהסתיים השידור החי מבית הנשיא, הוקלטו בשוגג (?) עוד כמה מילים שאמר הנשיא לנציגי ש"ס, שלא היו אמורות להתפרסם.

    בהקלטה שפורסמה, נשמע הנשיא אומר: "יש נושא אחד שלא אמרתי. תהיה לכם בעייה עם הר הבית. זה נושא קריטי. אני יודע אבל יש לכם שותף שכל העולם מסביבנו חרד. אני גם אמרתי לו את זה בינינו זה באמת לא לפרסום. לא רוצה לעשות צרות. זה באמת לא לפרסום". "לא לפרסום" אמר הנשיא.

    הדברים פרסו כנפיים, ובבית הנשיא מיהרו להגיב וכתבו: "הנשיא הציג בפני נציגי סיעת ש״ס פניות שקיבל ובהם דאגה לגבי עמדותיו של ח״כ איתמר בן גביר בנושאים מסוימים. בשיחה הדגיש הנשיא את האחריות המוטלת על כלל נבחרי הציבור. במסגרת שיחותיו עם כלל ראשי הסיעות ביום חמישי האחרון, התקשר הנשיא גם לח״כ בן גביר, ובשיחה פתוחה וכנה, העלה גם בפניו את הנושא".

    גם מושא ההקלטה, יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר, התייחס לדברים ואמר: "הנשיא יצחק הרצוג ואני מקיימים שיחות רבות ופוריות בשבועות האחרונים. לא אחת ציין בפני הנשיא כי ההיכרות הקרובה עם דעותיי ותוכניותיי הצליחה לסחוף מאות אלפים בישראל וכי הוא סמוך ובטוח שאם אדבר עם העולם יבינו ויכירו שאני לא מכליל את כל הערבים. אגב בעקבות השיחות עם הנשיא התחלתי להיפגש עם דיפלומטיים ואפעל להסביר עמדות עוצמה יהודית בעולם כולו".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      אין מצב וחבל שפנו אליהם אם זה היה נכון
      מספיק הרסו את המדינה במשך השנה האחרונה

    2. 3

      כן לסטמר יש בעיה שאנחנו פה אפילו מחוץ לכותל ולסיעות החרדיות יש סלידה של כרת למרות שכולם יודעים שאיפה שנכנסים להרב הבית זה מקום המקדש כי הכיפה של הערבים הזהובה זה אפילו לא מסגד והם מתפללים עם האחוריים לכיפה זו מה שלא מעניין אף אחד חוץ מעולה הרב הבית ומלכלכים את מקום המקדש בכוונה ומשחקים שם כדורגל בכוונה ושותלים עצים בכוונה כדי שלא נגאל זאת הסיבה שחסמו את השערים מול הר הזיתים וקברו שם מחבלים כי הם יודעים את הנבאות שאליהו הנביא יבוא משערים אלה …… מה שהרבה חרדים לצערנו אינם יודעים ולא שמים דגש כי התרגלנו לגלות ואולי יש כאלה שממש אוהבים אותה.
      אני אישית לא נכנס להר הבית אפילו שאני יודע איפה בית המקדש היה .כמו כל העולם שיודע מתחת כפת עומר.
      אבל אני לא חובר לשמאל והערבים נגד עולי הבית החרדים והמזרחניקים.
      להפך מכבד ומעריץ אותם.
      להתחבר עם חילוניים מחללי שבת …. נגד בוכי המקדש .
      גם אם הם טעו במיקום זה בשוגג ויש מחילה בקורבם כשיבנה .
      ולמזיד של הנשיא לחילול שבת שהוא יותר חמור אין קורבן.

    3. 2

      הוקלט כאילו "בטעות"…..זה הבן אדם ששתק בחקירות משטרה כדי להציל את יורו ואת עורו של הבוס שלו, א. ברק,החבר של .. לא מאמין למילה אחת או לדבר אחד שהוא עושה.