התפרקות 'יהדות התורה': אנשי המספרים בוויכוח לוהט

    אסתי פלד No Comments on התפרקות 'יהדות התורה': אנשי המספרים בוויכוח לוהט

    עוה"ד אברימי יוסטמן ואיש התקשורת אבי גרינצייג בשיח פרשנות פוליטית סביב הסיכונים והסיבות המוצדקות להליכה משותפת | ומדוע הסכים איש 'אגודת ישראל' שדגל התורה צודקת? | האזינו

    צילום: פלאש 90
    20:38
    13.05.24
    אבי מימרן No Comments on מברביקיו לבר בי רב: כך נולד ה'יום שכולו תורה' ביום העצמאות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אנשי המספרים של דגל התורה ואגודת ישראל. הפרשן אבי גרינצייג, ועוה"ד אברימי יוסטמן בדיון ליל שישי על האיום בהיפרדות סיעות דגל התורה ואגודת ישראל המרכיבות את מפלגת יהדות התורה. כל אחד הסביר את העמדה של המפלגה, העקרונות ההסכמה שיכולים לישב את דעת הצדדים.

    הפרשן, אבי גרינצייג: "לא יודע אם יהיה 61, יתכן שאחוזי ההצבעה יהיה נמוך. אבל אי אפשר לצפות ממפלגה כמו דגל התורה להתחשב ולוותר על עקרונותיה. אם אגודת ישראל לא תעבור את אחוז החסימה שתתכבד ותרוץ במסגרת אחרת"

    אברימי יוסטמן, איש המספרים של 'אגודת ישראל': "אנחנו באגודת ישראל יש יותר ניסיון מדגל התורה בניתוח נתוני הצבעה. אנחנו מדברים בקול ובהוגנות ששתי המפלגות גם יחד לא עוברות את אחוז החסימה. אין לאף אחד תשובה מאיפה נשיג 70,000 קולות נוספים מהבחירות האחרונות"

    עוד טען יוסטמן: "יש משהו שאני מאזין לו בקשב רב, דגל התורה טוענים: 'יש לנו בעיה עקרונית עם אגודת ישראל'. זה דבר שגדולי התורה צריכים להחליט בדרכם. לדבר על מספרים זה מבזה את דגל התורה". גרינצייג השיב ליוסטמן: "אני נזכר ב-2018 ערב הבחירות המקומיות, אותם דיבורים על מספרים וניסיון במערכות בחירות לרגע התבלבלתי וחשבתי שזו הקלטה מאז ולא שידור חי"



    0 תגובות