אלוף במיל' הכהן: "ההימנעות ממשל צבאי בעזה היא תקלה"

    אבי מימרן No Comments on אלוף במיל' הכהן: "ההימנעות ממשל צבאי בעזה היא תקלה"

    אלוף במיל' גרשון הכהן לאבי מימרן במהדורה המרכזית: "מדינה פלסטינית זה אסון רבתי למדינה. רבין ויתר ונתן לפלסטינים את כל מה שאפשר לתת. כל מי שמדבר על יותר מזה – זה אומר חלוקת ירושלים והבאת הגבול עד לכפר סבא, אין דרך להגן על המדינה ככה"

    האלוף במיל גרשון הכהן בכנס הרצליה לביטחון צילום: צילומסך; כנס הרצליה לביטחון

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזינו לראיון>>>

    אלוף במיל' גרשון הכהן, שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס לדברי קודמו במשדר, השר לשעבר חיים רמון: "מבחינה צבאית רמון צודק. ממשל צבאי זה משהו שקיים בארגז הכלים של צה"ל. זה שצה"ל בחר להימנע מכל הקשור בזה – זו תקלה. זה לא אומר שאם נקים את זה נשלוט שם 50 שנה. זה נקודת גישור למה שיבוא אחרי זה".

    הוא ציין כי "גם מה שהאמריקאים רוצים, להכניס את הרשות הפלסטינית, מישהו צריך להביא להם את זה, אחרת זה ייכשל. כמו שהרשות נכלשת בשכם ובג'נין. הם לא יכולים לעמוד מול כוחות חמושים. כל מי שחושב שיבוא לפה כוחות רב לאומיים (בלי הכנה מוקדמת של צה"ל) זו אגדה. אין מי שיכול חוץ מצה"ל, ואם לא הוא – חמאס נמצא שם".

    עוד אמר הכהן, כי "מדינה פלסטינית זה אסון רבתי למדינה. רבין ויתר ונתן לפלסטינים את כל מה שאפשר לתת. כבר ממאי 94 אין שלטון ישראלי על הפלסטינים בעזה וממאי 96 אין שליטה אזרחית על פלסטינים ביהודה ושומרון. כל מי שמדבר על יותר מזה – מדבר על חלוקת ירושלים והבאת הגבול לכפר סבא, אין דרך להגן על המדינה ככה".



    0 תגובות