"ארבע מפלגות מהמרות על אחוז החסימה" • האזינו לפרשנים

    אסתי פלד 1 Comment on "ארבע מפלגות מהמרות על אחוז החסימה" • האזינו לפרשנים

    הפרשנים יעקב ריבלין ואבי בלום בשיחה עם הפיצולים האפשריים בגוש הימין שעשויים לסכן את המחנה ולהמיט עליו חורבן פוליטי. וגם: ההצעה של אבי בלום ביחס לגפני

    21:40
    11.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בישראל מעריכים: בבית הלבן מנסים 'לרדת מהעץ'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשנים יעקב ריבלין ואבי בלום שוחח הערב (רביעי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, על הפיצולים האפשריים בגוש הימין לקראת הבחירות.

    בפתח השיחה, התייחס יעקב ריבלין לפיצול האפשרי ביהדות התורה: "מדובר בהימור. לשני הצדדים אין שום נתונים מוסמכים כמה יש להם. בכל מקרה צריך 160 אלף קול כדי לעבור בוודאות את אחוז החסימה – שתי המפלגות צריכות 320 אלף, זה אומר שחסרים להם 70 אלף קולות. דגל אומרת שיש להם 160 אלף קולות רשומים. ביקשתי לראות את הרשימות והן לא קיימות. זה מבוסס על כל מיני אינדיקציות. אגודת ישראל אומרת שהיא יכול להביא קהלים נוספים. מדובר בהימור מסוכן".

    הוא סיכם: "כרגע ארבע מפלגות בגוש הימין: בן גביר, סמוטריץ', אגודת ישראל ודגל התורה – מהמרות על אחוז החסימה וזו ממש בושרה נפלאה לגוש הימין".

    אבי בלום הסתייג: "אולי כדאי להתייחס קצת פחות ברצינות להצהרות הנחרצות של גפני. בהתחלה הלך לכיוון גנץ ואז פתאום חתך ימינה יותר מדרעי. נציגים אחרים בדגל לא אוהבים את המתקפות האלה נגד ש"ס ואגודת ישראל והם מעריכים בשיחות סגורות שיימצא פתרון".

    האזינו לשיחה המלאה



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לא הקשבתי, רק יש לי בקשה אחת לראשי המפלגות, תפסיקו לריב!!!!! זה מבייש את המצביעים שלכם, אתם לא ילדים קטנים, אפשר לחשוב שמשנה לי מי ישב בכנסת אם זה יהיה חסיד גור או בעלזא או ליטאי, גם ככה אף פעם לא הרגשתי שיש מישהו שם שבאמת דואג לי, אני הולכת כל פעם להצביע רק בגלל שהרבנים מבקשים, תפסיקו!!! די!!!! ביהמק"ש לא נבנה בגלל דברים מטופשים כאלו, מי יודע אם הייתם יכולים למנוע כמה אסונות בציבור החרדי אם הייתם מותרים אחד לשני ויושבים יחד, המריבות האלו רק גורמות לא לרצות להצביע לכם