רם שפע: "מגנים את החרמות של ליברמן נגד החרדים"

אייל ראובן No Comments on רם שפע: "מגנים את החרמות של ליברמן נגד החרדים"

יו"ר סיעת העבודה, ח"כ רם שפע ב"מהדורת הבוקר": "יש פערים אידיאולוגיים גדולים ביננו למרצ בכמה סוגיות. המילה 'ציונות' לא מופיעה במצע שלהם, אין להם פרגמטיות. אני נגד איחוד איתם"

צילום: Hadas ParushFlash90
10:02
28.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on המשטרה לא הייתה ערוכה: אלפים המתינו במשך שעות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר סיעת העבודה, חה"כ רם שפע שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי), והתייחס לניצחונה של מרב מיכאלי בבחירות לראשות המפלגה. "אני חושב שמגיע קרדיט גדול ליו"ר המפלגה על הניצחון ההיסטורי בפעם השניה". ביחס לאפשרות של חיבור עם מרצ, אמר: "עוד לא ראיתי שזהבה גלאון נבחרה, קודם כל ניתן להם לעשות את את התהליך שלהם במפלגה".

לדבריו "יש פערים אידיאולוגיים גדולים ביננו במה סוגיות. למשל שהם לא מוכנים לדבר על ציונות אצלם במצע. הסוגיה השניה היא הפרגמטיות שלנו והרצון להשפיע יחד עם העמדות שלו לעומת מרצ שרוצה להישאר צודקת. המציאות הוכיחה שכל פעם כולם עוברים למרות החרדה הזו שלא לעבור".

הוא הדגיש כי "בסוף אמורים לקדם תפיסת עולם וערכים. כחול לבן ותקווה חדשה מוכנים לאפסן את האידיאולוגיה בשביל החיבור. נאבקנו על הדברים שאנחנו מאמינים בהם בממשלה הזאת".

הוא התייחס לדחיקתו של רה"מ לשעבר והחליפי בנט מהבמה הציבורית: "אני לא חושב שהוא עובר השפלה. אני מאמין שבנט יודע שהוא עשה את הדבר הכי טוב שהוא יכול היה לעשות למדינת ישראל. כל אותם קיצוניים ישארו פסיק בהיסטוריה. מצע הבחירות שלו כלל הבטחות סותרות ובסוף הוא עשה את המעשה הנכון. אני לא חושב שהוא שינה את עמדותיו".

לסיום, התייחס שפע להחרמת החרדים מצד ליברמן: "אנחנו מגנים את האמירות על המריצות ואיננו חלק מתפיסת העולם המחרימה הזו".



0 תגובות