רוטמן: "הגענו להסכמות על כל סעיף בחוק האזרחות, הוא אמור לעבור"

מהדורת הבוקר 3 Comment on רוטמן: "הגענו להסכמות על כל סעיף בחוק האזרחות, הוא אמור לעבור"

ח"כ שמחה רוטמן לגדסי ופרידמן ב'מהדורת סוף השבוע': "חוק האזרחות חשף כמה בעייתית הקואליציה הזו זה המינימום למדינה יהודית. אם לא יהיו טריקים ושטיקים של הרגע האחרון החוק אמור לעבור היום. אלא זוכר בריונות כזו כלפי האופוזיציה לאורך השנים"

צילום: Sraya Diamant/Flash90
10:18
28.04.24
אבי יעקב No Comments on מי יככבו בקרוב במדורי ה'מאורסים'? בעוד שעות תוכלו לדעת

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ שמחה רוטמן שוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת הבוקר על חוק האזרחות שצפוי להגיע היום להצבעה במליאת הכנסת: "בחוק האזרחות הוברר לראשונה כמה בעייתית הקואליציה הזו. מונח על השולחן חוק שלגביו יש כמאה חברי כנסת שאם אתה שואל אותם, הם יגידו שהוא חוק שהוא המינימום ההכרחי כדי שתהיה פה מדינה יהודית חפצת חיים. לפני שהיה החוק הזה – בתוך עשור הגיעו לכאן 140 אלף פלסטינים דרך איחוד משפחות והיו פיגועי טרור במעורבות שלהם וגל טרור כתוצאה מזה".

לדברי רוטמן "באופן היסטורי מפלגת העבודה תמכה בחוק הזה. גם בשומר החומות – המעורבות של איחוד משפחות וצאצאיהם באירועי טרור הייתה למעלה מפי שניים מחלקם באוכלוסייה. הדבר הזה הוא סכנה ולכן 100 או אפילו 110 חברי כנסת יכולים להגיד לך 'אנחנו בעד החוק הזה' ועדיין הקואליציה הזו לא יכלה להעביר אותו לבד".

עוד אמר רוטמן: "ניהלנו דיונים ומשא ומתן על כל סעיף בחוק והגענו להסכמות, אם לא יהיו טריקים ושטיקים של הרגע האחרון מצד הקואליציה – החוק אמור לעבור היום".

רוטמן התייחס להתנהלות הממשלה והקואליציה כלי האופוזיציה בכנסת: "אני לא זוכר בריונות כזו כלפי האופוזיציה לאורך השנים. אני לא זוכר דבר כזה שהיועצת משפטית של הכנסת צריכה להוציא מכתב ליו"ר הכנסת שאסור להוציא ח"כים מהמליאה בלי שלש קריאות".



3 תגובות

מיין תגובות