ח"כ ביטון: "זו ממשלה שלא הייתה כמותה, כל הזמן נופלים להם חוקים"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ ביטון: "זו ממשלה שלא הייתה כמותה, כל הזמן נופלים להם חוקים"

    ח"כ חיים ביטון בשיחה עם 'קול חי': "כל חוק שרוצים להעביר זה לוקח זמן. מה שנפל היום לא יעבור שבוע הבא, אנחנו מרוויחים זמן שדוחים את הפורענות ואולי שבסוף ניפול. ברגעים של ייאוש אתה רואה מערכת של אנשים שתופסים בכסא שלהם בכל הכוח ולא אכפת להם מאף אחד"

    צילום: יעקב כהן
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"ל ש"ס, ח"כ חיים ביטון שוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת הבוקר על הישגי האופוזיציה: "הציבור שלנו מבין את המצב. להיות מהבוקר סביב הדבר הזה ולראות את החבורה הזאת מנסה ומצליחה להעביר חוקים נגד הדת ונגד השכבות החלשות, ופתאום מהבוקר היא נופלת בהרבה הצבעות זה דבר משמח".

    לדבריו "כל חוק שרוצים להעביר זה לוקח זמן. מה שנפל היום לא יעבור שבוע הבא, אנחנו מרוויחים זמן שדוחים את הפורענות ואולי שבסוף ניפול. כמו שכולם מחזקים את האוקראינים שנלחמים גם אנחנו. ברגעים של ייאוש אתה רואה מערכת של אנשים שתופסים בכסא שלהם בכל הכוח ולא אכפת להם מאף אחד".

    עוד אומר ביטון: "הממשלה על כרעי תרנגולת, לא הומוגנית שכל הזמן יכולה ליפול. פתאום תופסים את לפיד מתחנן לחברי הכנסת הפשוטים, לחברי הכנסת הערבים. בוא ניקח את ניר אורבך אתמול, זה היה לחץ – הוא לא החזיק".

    "אין ספק שהכנסת הזאת, אומרים לי חברי כנסת ותיקים – לא הייתה כמותה. נופלים להם חוקים כל הזמן". הוא התייחס לתקרית שבה הורחק ח"כ רוטמן מ'הפרסה' – מאחורי מליאת הכנסת: "אני מאוכזב מהכנסת ובמיוחד מיושב הראש שלה על ההתנהגות הזאת".



    0 תגובות