מזג האוויר לחג: במגמת התקררות

    admin2 No Comments on מזג האוויר לחג: במגמת התקררות
    22:41
    28.05.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל: כך עניתי לאחד מראשי 'אחים לנשק' שביקש לפגוש אותי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בס"ד
    בוקר טוב ומועדים לשמחה, היון יום שני, יט בתשרי התשע"ד 23 בספטמבר למניינם
    באולפן יהודה שוקרון

    החייל 2300

    חייל צה"ל שנרצח אתמול בערב בחברון:הוא,סמל גבריאל קובי, בן 20 מטירת הכרמל, הוא נהרג מירי שבוצע לעבר כוח צה"ל בעיר חברון. סמל גבריאל קובי הועלה לאחר מותו לדרגת סמל-ראשון.
    . כתבינו לענייני צבא ובטחון קובי פינקלר מוסר כי צה"ל ממשיך לפעול במישור המבצעי-מודיעיני ללכוד את מבצעי הירי. כוחות רבים עדיין עורכים סריקות באזור וצה"ל כיתר את העיר.

    תגובות לפיגוע מעודכן

    התגובות לפיגוע:ראש הממשלה בנימין נתניהו קורא ליהודים להתיישב לאלתר בבית המכפלה בחברון, מי שינסה לעקור אותנו מעיר אבותינו ישיג את ההפך" אמר ראש הממשלה, כתגובה על הפיגוע הקשה אמש,
    תנועת אור ישראלי בראשות הגאון הרב יצחק דוד גרוסמן הביעה צער רב על הירצחו של בוגר התנועה החייל גבריאל קובי הי"ד שנרצח ע"י בני עוולה ומשגרים תנחומים למשפחה ולאחיו אוראל קובי חניך מדרשת אור ישראלי בטירת הכרמל.
    בעקבות התקרית בחברון קיים הרמטכ"ל בני גנץ הערכת מצב יחד עם אלוף פיקוד המרכז ניצן אלון, והוחלט לתגבר כוחות באזורים שונים ביוש.
    בעקבות פיגוע הירי ורצח החייל , התאספו עשרות מתושבי חברון וקריית ארבע להפגנת תמיכה ספונטנית בחיילי צה"ל.
    הם קראו להרס בתי המחבלים. בין המפגינים צעד גם ראש מועצת קריית ארבע מלאכי לוינגר.

    חבר הקבינט הבטחוני השר נפתלי בנט שיגר מכתב לראש הממשלה בדרישה לדיון מחודש בנושא שחרור המחבלים עקב אירועי הטרור האחרונים.
    בנט הוסיף כי: ״בחסות חגיגות המשא ומתן הפך חג הסוכות לחג של דם ופגיעה בחיילי צה״ל.. התשובה לטרור -מלחמה ברוצחים ולא שיח עם מעודדי רוצחים״.דברי השר בנט-
    יו"ר ועדת משנה חוץ וביטחון לענייני יהודה ושומרון ח"כ מוטי יוגב אומר כי: "על כל פיגוע צריך להוסיף בניה. בחברון, יש להרחיב את השליטה הביטחונית הקבועה והריבונות הישראלית על השכונות השולטות על מערת המכפלה.

    יעלון תגובה 0800
    שר הביטחון משה יעלון התייחס לפיגוע הירי אמש שבו נרצח סמ"ר גל קובי , ואמר כי "צה"ל וכוחות הביטחון יניחו את ידם על המחבל ושולחיו ויבואו איתם חשבון.
    השר יעלון הוסיף כי "אני משתתף בצערה של משפחת קובי בנפול בנה גל, מדינת ישראל לא תסבול ניסיון של ארגוני טרור לפגוע באזרחיה וחייליה". יעלון הודיע כי יכנס בלשכתו הערכת מצב בעקבות האירועים ביהודה ושומרון, בהשתתפות גורמי צבא וביטחון.
    בתוך כך, סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, מוסא אבו מרזוק, אומר כי "הפלסטינים נמצאים בפתחה של אינתיפאדה חדשה".
    דבריו של אבו מרזוק נאמרו על רקע קריאות לאחרונה, של קבוצות פלסטיניות בהודעות וכרוזים הקוראים ליום זעם ביום שישי הקרוב לציון יום השנה ה-13 לתחילתה של אינתיפאדת אל-אקצה.

    קובי 0800

    במהלך הלילה עצרו כוחות צה"ל באיו"ש עשרה מבוקשים: בשכם, נעצרו 3 מבוקשים. בעבוד, סמוך לרמאללה, עצר כוח מחטיבת "כפיר" 5 מבוקשים. ברמאללה נעצר מבוקש. בסילוואד, סמוך לרמאללה, נעצר מבוקש. המבוקשים הועברו לחקירת כוהב"ט.
    כתבינו לענייני צבא ובטחון קובי פינקלר מוסיף כי כוח צה"ל חשף במהלך הסריקות בחברון שני רובי ציד.שני פלסטינים נעצרו והועברו לחקירה, והאמל"ח הוחרם.

    גינוי 0800

    ארצות הברית גינתה את שני הפיגועים שגבו את חייהם של שני החיילים הישראלים, תומר חזן וגל קובי.
    דוברת מחלקת המדינה האמריקנית, ג'ן פסקי, אמרה בשם הממשל האמריקני: "האלימות והטרור הזה אינם מקובלים עלינו, והם חותרים תחת המאמצים לבסס את האווירה החיובית שהצדדים זקוקים לה כדי להתקדם במשא ומתן לשלום". אמרה הדוברת.

    מרן מעודכן 0800

    נשיא מועצת החכמים מרן הרב עובדיה יוסף עבר הלילה בהצלחה השתלת קוצב לב זמני. הקוצב הושתל עקב שינויים בקצב הלב.
    כתבנו ישראל בן צבי מוסר כי בחסדי שמיים הרב בהכרה מלאה, מצבו ממשיך להיות יציב והרב הוחזר להמשך טיפול והשגחה ביחידה לטיפול נמרץ פנימי בביה״ח ,
    שלשום אושפז מרן בבית החולים , בשל הרעה במצב בריאותו.
    תפילת רבים המונית לרפואתו, תתקיים היום בחמש אחר הצהריים, בכותל המערבי .
    הציבור נקרא להמשיך ולהתפלל לרפואת רבינו עובדיה יוסף בן גורג'יה.
    בתוך שאר חולי ישראל.
    נפתח מוקד תהילים לרפואת מרן שליט"א שמספרו
    02-94-10-10-4

    פיגוע תוצרת חוץ 0900

    הפיגוע המתמשך בניירובי שבקניה:
    הארגון האיסלאמיסטי "א-שבאב", האחראי על מתקפת הטרור בניירובי שבקניה, מאיים להוציא להורג את בני הערובה המוחזקים על ידי המחבלים שמתבצרים בקניון "ווסטגייט". עדיין לא ברור מספרם המדויק של בני הערובה.
    "אנחנו מרשים לחיילינו בתוך הקניון לפגוע בבני הערובה", הודיע דובר הארגון, שיח' עלי מוחמד ריג', בהודעה שפורסמה באינטרנט.

    תחזית
    תחזית מזג האוויר לימי חול המועד
    היום: מעונן חלקית וללא שינוי של ממש בטמפרטורות . הרוחות יתחזקו. יתכן טפטוף עד גשם מקומי קל עד לשעות הצהרים. הלילה: מעונן חלקית עד מעונן וקריר בהרים .יתכן טיפטוף בצפון.
    אלה מידות החום המרביות החזויות להיום:
    בירושלים: עד 24 מעולת היום בצהריים
    בבני ברק והמרכז: 29
    בשומרון: 23
    בשפלה: 29
    ובצפון הנגב: עד 30 מעלות היום בצהריים.



    0 תגובות