פטירת הילד יוסף נעים ז"ל: נבדק החשד ל'אמיקרון' או תסמונת 'פימס'

    נדב דוד 1 Comment on פטירת הילד יוסף נעים ז"ל: נבדק החשד ל'אמיקרון' או תסמונת 'פימס'

    פרופ' חזי לוי מנהל בית החולים 'ברזילי' אמר כי נבדקת האפשרות כי הילד חלה ב"אומיקרון" לאחר שתברר כי החלים לפני כחודש מקורונה. בנוסף נדבק כי הילד סבל מתסמונת פוסט קורונה, אך כעת מבהיר אין תשובה ברורה. גופת הילד תשוחרר לקבורה כבר הלילה בבית העלמין בנתיבות

    צילום: באדיבות המשפחה
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסערה בנתיבות: הבוקר (שני) נפטר הילד יוסף נעים ז"ל בן ה- 6 מהקהילה החרדית בנתיבות. מתברר כעת כי הילד ומשפחתו החלימו מקורונה בחודש האחרון. אביו נדבק גם הוא בקורונה, שני הוריו מחוסנים. בנוסף, אחותו בת 10 מאושפזת בבית החולים ברזילי מדלקת ריאות.

    מנהל בית חולים בריזלי פרופ' חזי לוי אמר, "מדובר במשפחה עם 5 ילדים, שמתוכם 4 חלו לפני כחודש והחלימו מקורונה, מדובר גם באב שחלה בקורונה, שני ההורים מחוסנים. אנחנו לא יודעים כרגע אנחנו בודקים את כל האפשרויות, כמובן ששואלים את השאלות האם זה אומיקרון? האם זה תסמונת הפימס? (תסמונת פוסט קורונה) הילד חודש לאחר ההחלמה".

    פרופ' לוי הבהיר כי "כל זה נבדק עם רופאי בריאות הציבור ורופאי ילדים במשרד הבריאות. אנחנו עושים כמיטב יכולתנו כרגע אין תשובה ברורה לכל הבדיקות שעשינו מהי סיבת המוות".

    בתוך כך, בזק"א אומרים הערב כי בעבודה משותפת של צוותי המחלקה המשפטית של זק״א, משטרת נתיבות והפרקליטות ובהשתדלותו של רפ״ק הרב ראובן כמיל רב משטרת מחוז דרום. ובסיוע הרב אשר לנדא רב המכון לרפואה משפטית, בדקות האחרונות שוחרר הילד לקבורה ומועבר לקבורה עוד הלילה בית העלמין בנתיבות.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ברוך דיין האמת ותנחומים למשפחה היקרה. יתכן והילד סבל ממחלה שמופיעה 2-4 שבועות לאחר החלמה קורונה שנקראת PIMS. חומר רב מופיעה באינטרנט. זו בעצם סוג של סערת ציטוקינים או תגובה חיסונית מוגזמת של הגוף שגורם לו לתקוף את עצמו. לכל הילדים שדווחו עד כה היה חום במשך יומיים, פריחה, כאבי בטן ועוד. יש לפנות מייד למיון ולציין שהילד מחלים.