חבורת 'השלושה מרחוב השלושה' פותחים את השנה בביקור חולים

    ישראל נח חסידים No Comments on חבורת 'השלושה מרחוב השלושה' פותחים את השנה בביקור חולים
    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מוטי ויצחקי, יחד עם חברם הילד המיוחד נתי, שמתגוררים בבניין אחד ברחוב השלושה, הפכו לדמויות אהובות על ילדי בני ברק ואף מחוץ לעיר התורה והחסידות. החוויות שעוברים החברים מתוארים בשפה מרגשת וקולחת בסדרת "השלושה מרחוב השלושה" בהוצאת ארגון 'אהל שרה'.

    הספרון החדש, שיוצא לקראת השנה החדשה הוא הרביעי בסדרת הסיפורים על ילדים מיוחדים, שיוצאת כחלק מפעילות הארגון לקידום המודעות לצורך להעניק תחושה שווה לכולם ולשילוב מקסימלי בקהילה של ילדים ומבגרים עם מוגבלויות.

    "שנה טובה ועוד מצווה", הוא שמו של הספרון החדש שמספר את סיפורו של שמעון הלומד יחד עם נתי בבית הספר של 'אהל שרה' ונאלץ להתאשפז לטיפול רפואי בבית החולים 'מעייני הישועה'. הסיפור מובא מזווית הראיה של נתי, הילד המיוחד שבחבורה ומעביר את הקוראים דרך התרחשות בני ברקית טיפוסית המלמדת בצורה מרתקת על ערכים של חסד, אכפתיות וקבלת האחר.

    גם הספרון החדש יוצא לאור בשיתוף פעולה ובסיוע של אגף החינוך בעיריית בני ברק בראשות הרב יונתן ספרא והרב יוסף סטל מנהל מחלקת גני ילדים. כקודמיו בסדרה, גם הספרון הרביעי בסדרת "השלושה מרחוב השלושה" – מחולק חינם לילדי גני הילדים העירוניים בעיר בני ברק.

    בנוסף, רכב בדמות 'אוטו גלידה' מיוחד הביא את הבשורה אף לעיר התורה מודיעין עילית, שם אלפים מילדי העיר קיבלו את הספר המיוחד. פעילות ההנגשה בעיר מודיעין עילית מצטרפת לדירה המיוחדת לבעלי מוגבלויות שנפתחה בעיר בשנה האחרונה ומעוררת הדים לפעילותה

    הגב' מלכה וינברג סמנכ"ל אהל שרה: "בשנים האחרונות אנחנו מעמיקים את שיתוף הפעולה עם עיריית בני ברק במגוון תחומים. זאת גאווה לתושבי העיר שבכירי העירייה מודעים לחשיבות נושא השילוב של ילדים מיוחדים ואף פועלים להנחלת הערכים לכלל הילדים ותושבי העיר. עד היום קיבלנו תגובות חמות ונלהבות על סדרת הספרונים ואנחנו בטוחים שגם הספרון הרביעי בסדרה יעביר את אותם מסרים, בדרך מרתקת, חווייתית ומושכת, על מנת שנזכה לראות תמיד את מעלת חברנו, שכננו והילדים המיוחדים שבסביבה".

    הרב יוסף סטל סגן מנהל אגף החינוך הקדם יסודי ומנהל מחלקת הגנים בעיריית בני ברק: "עיריית בני ברק לקחה על עצמה את הזכות לסייע לארגון 'אהל שרה' בכל תחום הפועל לקדם את שילוב הילדים והמבוגרים עם מוגבלויות בקהילה. שיתופי הפעולה עם אהל שרה נעשים ברצון רב, במיוחד לאור תגובות התושבים שמחפשים את סדרת הספרונים. אין לנו כל ספק שילדי העיר בני ברק, ימשיכו להוות מודל של קבלה והכלה של השונה ושל ילדים הלומדים במוסדות החינוך המיוחד".



    0 תגובות