בנט וביידן נפגשו; בלוני תבערה בעוטף | סיכום חדשות השבת

    אתר קול חי 1 Comment on בנט וביידן נפגשו; בלוני תבערה בעוטף | סיכום חדשות השבת

    ראש הממשלה בנט ונשיא ארה"ב ביידן נפגשו לפני כניסת השבת | בעזה ממשיכים בהפרחת בלוני התבערה לעבר ישראל | ארה"ב חיסלה שני פעילים של דאעש בתגובה לפיגוע בקאבול | סיכום חדשות השבת

    צילום: אבי אוחיון, לע"מ
    18:54
    07.05.24
    צבי טסלר No Comments on ההתייקרות מגיעה אלינו לכיס: מחירי סל המזון ברשתות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פגישת בנט-ביידן: ראש הממשלה, נפתלי בנט, ונשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, נועדו אמש (ערב שבת) לפגישתם המדינית הראשונה בבית הלבן. זאת לאחר שנדחתה בעקבות הפיגוע בשדה התעופה בקאבול.

    בנט מסר הצהרה לתקשורת לאחר הפגישה: "אני בא אליך מירושלים, בירתנו הנצחית, ואני מביא עמי רוח חדשה, רוח של רצון טוב, רוח של תקווה, רוח של הוגנות וכנות, רוח של אחדות ודו-מפלגתיות, של אנשים בעלי דעות פוליטיות שונות מן היסוד, אפילו הפוכות, אך חולקים תשוקה עמוקה לבנות לישראל עתיד טוב יותר. על זה ישראל מושתתת – להיות אנשים טובים ולעשות דברים טובים".

    בנט לאחר הפגישה עם ביידן: "הסכמנו על היעד – לא לאיראן גרעינית"

    הנשיא ביידן אמר בהצהרה לתקשורת: ‏"טוב לארח כאן את ראש ממשלת ישראל, הפכנו לחברים קרובים. נדבר על מנת הדחף של החיסון לקורונה, בישראל כבר התחילו ואצלנו זה יקרה בספטמבר, אדאג לכך שאיראן לעולם לא תצליח לפתח נשק גרעיני. ארה"ב תמיד תהיה עם מדינת ישראל".

    בלוני התבערה: בשעה וחצי האחרונות פעלו צוותי כבאות והצלה יחד עם צוות קק"ל בשתי שריפות קוצים בתחום מועצה אזורית אשכול. חוקר שריפות מכבאות והצלה לישראל מחוז דרום קבע כי השריפות נגרמו מבלוני תבערה.

    יחידות "ההטרדה הלילית" ברצועה הודיעו הבוקר כי בכוונתן לחדש הערב את פעילותן סמוך לגבול. בפיקוד דרום נערכים להפרות הסדר. כוחות צה"ל נפרסו במקום בעיקר עם צלפים וטנקים, ונערכים להמשך הפרחת בלוני תבערה.

    בתגובה לפיגוע: ארה"ב הגיבה במהלך השבת לפיגוע בשדה התעופה בקאבול, במסגרתו נהרגו לפחות 170 בני אדם, בהם 13 חיילים אמריקנים. בתגובה לפיגוע, ארה"ב שיגרה מל"ט באמצעותו תקפו שני פעילים של ארגון הטרור דאע"ש, שלקחו אחריות לפיגוע הרצחני. "חיסלנו 2 מבוקשים רמי דרג מארגון הטרור דעא"ש", מסרו בצבא האמריקני.

    התחלואה קורונה: מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש מעריך הערב בראיון לערוץ 12, כי בקרוב נראה ירידה בתחלואה "בקצב הזה בעוד שבוע נראה ירידה בתחלואה, יש התעוררות גם במספרי המתחסנים במנה הראשונה".

    בתוך כך, 4 ימים לפתיחת שנת הלימודים: טרם אושרו תקנות התו הירוק לבתי הספר והגנים. המשמעות היא שמורים לא מחוסנים יוכלו ללמד ללא הגבלות. במשרד החינוך עדיין ממתינים לניסוח התקנות על ידי משרד הבריאות והיועמ"ש.

    מבצע החיסונים: משרד הבריאות צפוי להרחיב בשבוע הבא את המבצע לכלל קבוצות הגיל. במשרד בוחנים הקלה במדיניות הבידודים למחוסנים במנה שלישית.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      טוב שבנט היה עם מסיכה, ככה ביידן לא נבהל מהשיניים והסכים להיות חבר שלו.