מקורבו של גדעון סער, סהאר איסמעיל נורה למוות בראמה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on מקורבו של גדעון סער, סהאר איסמעיל נורה למוות בראמה

    איסמעיל ממוקם במקום ה-17 בתקווה חדשה, ונחשב למקורב ביותר ליו"ר המפלגה, שר המשפטים גדעון סער, שספד לו: "אדם טוב לב, אוהב אדם ואוהב המדינה. אני מתקשה להפנים שלא אראה אותו עוד"

    צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קורבן נוסף לתופעת האלימות בחברה הערבית: יועצה של שרת החינוך ביטון, סהאר איסמעיל בן ה-52 נורה למוות היום בראמה. איסמעיל ממוקם במקום ה-17 בתקווה חדשה, ונחשב למקורב ביותר ליו"ר המפלגה, שר המשפטים גדעון סער.

    פראמדיק מד"א מיכאל בביונישב סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שסבל מפציעה חודרת בגופו מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

    ממשטרת ישראל נמסר: משטרת ישראל פתחה בחקירת אירוע ירי לעבר רכב בכפר ראמה סמוך לביתו. כתוצאה מהירי גבר בשנות ה-50 לחייו נפצע קשה ובעקבות הפציעה הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו במקום. כוחות משטרה רבים, בליווי מעבדה ניידת הוזנקו למקום ובודדו את הזירה. בשלב זה אוספים ממצאים וחוקרים את האירוע.

    שר המשפטים גדעון סער, הגיב בתדהמה: "סאהר איסמעיל, חבר יקר ואהוב כאח לי ושותף לדרך, נרצח הבוקר בראמה. אדם טוב לב, אוהב אדם ואוהב המדינה, מנהיג ישר ואמיץ, חבר אמיתי. אני מתקשה להפנים שלא אראה עוד את סאהר, עם החיוך הנצחי, שעוד אתמול ראיתיו. אני בטוח שמשטרת ישראל תשים את ידה על הרוצחים השפלים ותביאם למשפט צדק".

    בלשכת שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון מסרו: "שרת החינוך קיבלה בתדהמה את הבשורה על רצח יועץ השרה למגזר הערבי סאהר אסמאעיל ונמצאת בקשר שוטף עם משפחתו הקרובה. משפחת משרד החינוך משתתפת באבל הכבד ובצער המשפחה".



    0 תגובות