אייכלר קרא לכל מי שיכול להשפיע: "להתערב ולעצור את הרצח של התינוקת"

    אבי רבינא No Comments on אייכלר קרא לכל מי שיכול להשפיע: "להתערב ולעצור את הרצח של התינוקת"

    אייכלר נאם במליאת הכנסת והעלה את נושא הצלת חייה של התינוקת מאנגליה, אייכלר עדכן כי ברביעי צפוי ביהמ"ש לפסוק לחיים או למוות של הילדה, "בית החולים ביקש מבית המשפט לחייב את ההוצאה להורג בניגוד לדעת ההורים, זעקתם ובקשתם" | צפו

    צילום: פלאש 90
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ישראל אייכלר נשא היום (שלישי) נאום כואב בפני חברי הכנסת במליאה, קרא להצלתה של הילדה היהודייה שמונשמת ומורדמת בבריטניה, אייכלר סיפר כי "מחר אמור בית המשפט הבריטי לפסוק את דינה של הילדה אלטע פיקסלר בת השנתיים, ילדה יהודייה ישראלית".

    אייכלר הבהיר כי "בית המשפט פסק להוציאה להורג בעוון היותה מונשמת ומורדמת מיום לידתה. כל זאת בשם "החמלה וחסד". בית החולים ביקש מבית המשפט לחייב את ההוצאה להורג בניגוד לדעת ההורים, זעקתם ובקשתם".

    אייכלר הוסיף ועדכן כי "ההורים ביקשו להביאה לארץ, וכאן, כפי שבדקו כל היועצים המשפטיים, היא תוכל להמשיך לחיות כפי ההלכה. נבדקה אפילו אופציה שבית החולים יקיים את צו בית המשפט הבריטי וינתק אותה, בשעה שרופאים ישראליים יחברו אותה מיד לציוד משלהם ויטיסו אותה ארצה. כך גם לזה סירב בית המשפט הבריטי בעיקשות, "בשם החמלה".

    אייכלר סיפר על ההבדלים בבריטניה בין מוסלמים ליהודים, "כאמור מחר יתקיים דיון אחרון. אני רוצה להודות לכל מי שפעלו בעניין. ניסו לעשות ככל שביכולתם, ועדיין לא הצליחו במבחן התוצאה. אגב, היו מקרים של מוסלמים שהתנגדו להריגה והוחזרו לארצות ערב. אבל פה חידש בית המשפט הבריטי שהיות והתינוקת רק בת שנתיים, טרם קיבלה על עצמה את הדת היהודית. שזו שערורייה תקדימית ומסוכנת בפני עצמה".

    אייכלר קרא במליאה לכולם לבוא לעזאת הילדה, "אני קורא לכל מי שיש לו השפעה על הממשל הבריטי, שרים וח"כים, להתערב ולעצור את הרצח של התינוקת", סיים ח"כ אייכלר.



    0 תגובות