איך בוחרים תרכובת מזון לתינוקות

    עפר גדנקן No Comments on איך בוחרים תרכובת מזון לתינוקות

    ההתפתחות הטכנולוגית ושנות המחקר הרבות הביאו את מטרנה לייצור מגוון תחליפי חלב שמספקים אפשרויות הזנה לתינוקות ולמצבי עיכול שונים * רוית דגן, דיאטנית קלינית, ומנהלת תוכן מדעי במטרנה עושה סדר ומסבירה כיצד להתאים את התמ"ל לתינוק שלכם.

    22:41
    28.05.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל: כך עניתי לאחד מראשי 'אחים לנשק' שביקש לפגוש אותי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשעה טובה ילדת, עם ההתרגשות הגדולה והאושר בבית עולות גם שאלות רבות הקשורות לתזונת הרך הנולד. על דבר אחד אין עוררין – הזנה טבעית הינה המזון הטוב ביותר עבור תינוקך. להזנה הטבעית יתרונות רבים: היא מכילה את כל הרכיבים הנחוצים לתינוק ובהרכב המדויק והמתאים לצרכים המשתנים של התינוק הגדל, תורמת לגדילה, להתפתחות ולחיסוניות של תינוקך וכמובן בעלת יתרונות בריאותיים גם עבורך.

    במידה  ותבחרי  בשלב מסויים  להזין את תינוקך בתמ"ל, חשוב מאוד לבחור בזה שהכי מתאים לו.  הבחירה הראשונה לפי המלצות משרד הבריאות היא בתמ"ל על בסיס חלבי, מועשר בברזל.

    מטרנה, חברת מזון התינוקות המובילה בישראל בכלל ובמגזר החרדי בפרט, מחויבת הן לאיכות והן לכשרות המהודרת ומציעה כיום את מגוון המוצרים הרחב ביותר בכשרות בד"צ העדה החרדית. עם מגוון רחב כל כך, איך תדעי מה לבחור?

    מטרנה אקסטרה קר מהדרין – סדרת התמ"ל המתקדמת של מטרנה עם היתרון המשולש לעיכול קל ושילוב רכיבים ייחודי: פרוביוטיקה, סיבים פרה ביוטיים ושמן בטאפלמיטט. זוהי הסדרה המומלצת כבחירה ראשונה של תמ"ל המתאימה לתינוקות בשלים שאינם סובלים מבעיות עיכול מיוחדות.

    מטרנה AR – תמ"ל לתינוקות עם פליטות מרובות (ריפלוקס). היא מכילה את כל רכיבי התזונה המיועדים להזנת תינוקות ובנוסף מכילה עמילן להסמכת הפורמולה המסייע להפחתת תדירות הפליטות ופרוביוטיקה, חיידקים ידידותיים לעיכול. הסדרה הושקה לאחרונה בכשרות בד"צ העדה החרדית ומגיעה ב-2 גדלים: 400 גר' ו-700 גר'.

    מטרנה מהדרין ספיישל – תמ"ל בלעדי למטרנה שפותח במיוחד לתינוקות עם גזים וקוליק,בעל הרכב דל לקטוז ומועשר בפרוביוטיקה .

    מטרנה מהדרין בשלבים – הסדרה הוותיקה עליה גדלו דורות של ילדים במגזר החרדי.

    מטרנה צמחי– תמ"ל על בסיס חלבון סויה, לאלו שבוחרים להזין בתמ"ל צמחי, לתינוקות אלרגיים לחלב פרה (שלא אובחנו כאלרגיים גם לסויה) ולחולי גלקטוזמיה, מועשרת בח. שומן LCPUFA ממשפחת אומגה 3 ו-6 עד גיל שנה! מומלץ להתייעץ עם רופא לפני התחלת השימוש.

     

     

     



    0 תגובות