נשיא סלקום לשעבר יעקב פרי: "סלקום חטפו מכה רצינית בכנף"

אסתי פלד 1 Comment on נשיא סלקום לשעבר יעקב פרי: "סלקום חטפו מכה רצינית בכנף"

נשיא סלקום וראש השב"כ לשעבר יעקב פרי בריאיון ל"מהדורה המרכזית" התייחס למהלך מבצע "שומר החומות" וקרא למנהיגים לדרוש צמצום יכולות הצבאיות של חמאס כתנאי להפסקת אש. על המשבר בסלקום: "השביתה הייתה טעות"

צילום: פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נשיא סלקום וראש השב"כ לשעבר יעקב פרי בריאיון ל"מהדורה המרכזית" שיבח את צה"ל, "עושים עבודה ראויה להערכה רבה". והתייחס על שאלת המבצע, "יכול להיות שהקבינט הציב יעדים שלא פרסם אותם, השבת הבנים זה תנאי שחייבים להיצמד אליו וכתנאי בלתי מתפשר".

פרי הוסיף, "נכון שראש הממשלה הבהיר כי לא תהיה הפסקת אש, אבל אנחנו חלק מקהילה בינלאומית, אבל הלחצים הולכים וגדלים". צריך לדרוש, "לצמצם את היכולת הצבאית של חמאס, הארגון התעצם צבאית ואופרטיבית מצוק איתן עד היום".

פרי התייחס למשבר החריף של סלקום לציבור היהודי בישראל לאחר ההכרזה על שביתה בחברה בזמן השביתה של וועדת המעקב הערבית ואמר, "ההצהרה על הצורך בדו קיום בסלקום, ששם יש יהודים וערבים ביחד, היא נכונה. אבל העיתוי והשביתה לא היו נכונים. זה חברה פרטית, והם חטפו מכה קשה בכנף".

בהמשך, ראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן התראיין והתייחס לסערת סלקום, "אחרי שה"כאילו" התנצלות של סלקום, כעסתי יותר. השביתה זה לא הפגנה של ערביי ישראל, זה פעולה מתוכננת על פרעות וניסיונות לפגיעה ביהודים. אתמול ניסו לרצוח עשרות יהודים. אני כלקוח שרואה את זה, כועס נורא על הודעת סלקום".



1 תגובות

מיין תגובות