הורשע מחבל שדקר יהודי בלוד ב"שומר החומות"

ישראל רובין 1 Comment on הורשע מחבל שדקר יהודי בלוד ב"שומר החומות"

מחבל אשר דקר יהודי בלוד במהלך מבצע שומר החומות הורשע במעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה. עו"ד חיים בלייכר מחוננו: "אנו מצפים כי בית המשפט ייתן ענישה מחמירה ומרתיעה למרות שמדובר בקטין, חייבים להרתיע את הטרור, חייבים ענישה אמיתית"

צילום: Miriam Alster/FLASH90     
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בית המשפט המחוזי בלוד הרשיע היום (שני) מחבל קטין תושב לוד, אשר דקר את מאיר גבאי במהלך מבצע שומר החומות ופצע אותו. המחבל הורשע במעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה. את גבאי מייצג עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו.

בחודש מאי 2021 יצא גבאי מביתו להתפלל בבית הכנסת. כאשר שב לביתו הותקף ע"י קבוצת ערבים באבנים תוך קריאות "אללה אכבר". אחד מהערבים דקר את גבאי באמצעות אולר ופצע אותו, כל זאת כאשר אישתו של גבאי צופה באירוע מחלון ביתה. מאז הפיגוע גבאי נמצא בהליך שיקום בשל הפגיעה הנפשית אותה חווה.

חותנו של גבאי אמר לאחר הדיון בבית המשפט: "אנו מודה לארגון חוננו על הליווי לאורך כל הדרך. אנו מודים גם לפרקליטות שחתרה לעשיית הצדק במשפט של המחבל. מאז הפיגוע חתני ומשפחתו מתמודדים על פוסט טראומה קשה. אנו מצפים לגזר דין הוגן ולעונש מאסר דו – ספרתי למחבל".

video
play-sharp-fill

גיל, אישתו של מאיר גבאי אמרה לאחר הדיון: "המחבל פגע בנו בצורה קשה. מאיר נמצא מאז הפיגוע בשיקום ארוך. אנו שמחים כי בית המשפט קבע שמדובר במחבל ומקווים כי יעניש אותו בחומרה כדי שהמקרים האלו לא יחזרו על עצמם".

עו"ד חיים בלייכר מחוננו מסר: "מדובר במחבל שפעל כחלק מגל הטרור ששטף את ערי ישראל במבצע שומר החומות. לצערנו מלכתחילה המחבל לא הואשם בניסיון לרצח אלא בגרימת חבלה בכוונה מחמירה. פרקליטי המחבל טענו שהוא לא התכוון למעשה ועוד טענות הזויות. בית המשפט קבע כי המחבל דקר ממניע לאומני וכי האירוע יכול היה להסתיים ברצח. אנו מצפים כי בית המשפט ייתן ענישה מחמירה ומרתיעה למרות שמדובר בקטין, חייבים להרתיע את הטרור, חייבים ענישה אמיתית".

video
play-sharp-fill


1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    צריך לברך שהיינו, או ברוך דיין האמת על כל אלו שנרצחים בגלל הדיליי של בית המשפט+ העונשים במגוחכים שלו?