על רקע המצב: מכבי הרחיבה שירותים סוציאליים בדרום

    עפר גדנקן No Comments on על רקע המצב: מכבי הרחיבה שירותים סוציאליים בדרום

    ▪ מכבי חידדה נהלים במחוז הדרום ומעניקה שירותי רפואה מקצועיים ומתקדמים בכל עת ▪ הוקם חמ"ל מיוחד שדואג לצוות הרפואי וכן הוקם קו מיוחד המאויש על ידי עובדים סוציאליים ▪ מנכ"ל מכבי רן סער סייר במרכזים הרפואיים בדרום, חיזק את הצוותים והדגיש: "מכבי ממשיכה לפעול ולשרת את החברים עם צוות מסור הפועל בתחושת שליחות"

    14:07
    15.05.24
    מוטי הלפרין No Comments on סאגת הגיוס: התרגיל המבריק של נתניהו ודרעי לגנץ וגלנט

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לנוכח ההסלמה הביטחונית חידדה מכבי שירותי בריאות את הנהלים וההוראות לכל אנשי הצוות במחוז, על מנת שיוכלו להמשיך ולתת את כלל השירותים הרפואיים הנדרשים, גם במצבי חירום. צוותי מכבי בכל הסניפים במחוז הדרום, תודרכו לתת מענה לחברים ולהעניק להם את השירות הנדרש באופן מהיר ומקצועי אשר נזקקים לסיוע והם זכאים לכך בזמינות המרבית וסמוך לקהילה, גם במצב מורכב חלילה.

    הבוקר (שלישי) ביקר מנכ"ל מכבי רן סער במרכזים הרפואיים של מכבי באשקלון ובאשדוד ובבית החולים 'אסותא' באשדוד, ועמד מקרוב על ההיערכות לנוכח המצב וחיזק אותם על עבודתם המסורה. בתום הסיור הדגיש המנכ"ל "מכבי ממשיכה לפעול ולשרת את החברים. יש לנו צוות מסור, הפועל בתחושת שליחות עם מוטיבציה גבוהה ביותר. פגשתי אנשים נהדרים הפועלים ללא לאות למען הציבור".

    כקופה גדולה ומובילה וכקופה אחראית ומקצועית אשר דואגת לחבריה הרבים, קשובה מכבי לצרכי החברים וערוכה למתן מענה מידי על ידי צוותות מקצועיים ומיוחדים שהוכשרו לכך לטובת כלל החברים והאוכלוסייה. כמו כן הקימה מכבי קו חם לייעוץ במקרים בהם חוו חברים לחץ וחרדה. המוקדים מאוישים על ידי עובדים סוציאליים, וניתן לפנות אליו בכל עת בטלפון 3028*.

    ליאת שי, מנהלת התפעול במחוז הדרום של מכבי שירותי בריאות: "הצוות המקצועי של מכבי שירותי בריאות מתורגל ומיומן להעניק את השירות הרפואי המיטבי בכל המרכזים הרפואיים של מכבי בשגרה וחלילה גם בחירום. אנו עם יד על הדופק כל העת ונכונים לסייע בכל עת, במסירות, חמלה ורגישות – גם באמצעות מתאמי קשרי הקהילה הפרוסים בכל הריכוזים החרדיים בדרום".



    0 תגובות