מחמם מנועים: בנט עם יפגש עם נתניהו ולמחרת עם לפיד

איתי גדסי No Comments on מחמם מנועים: בנט עם יפגש עם נתניהו ולמחרת עם לפיד

יו"ר ימינה שנחשב ללשון מאזניים יפגש מחר עם ראש הממשלה ובמוצאי שבת עם יו"ר יש עתיד | הפגישה עם לפיד צפויה לעסוק בנושא אפשרות של ממשלה בראשותו של בנט

נפתלי בנט צילום: פלאש90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נמשכים המאמצים להרכבת ממשלה בשני הגושים: ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר ימינה, נפתלי בנט, יפגשו מחר (שישי) וידונו באפשרויות להרכבת ממשלת ימין.

אמש פורסם בחדשות 12 כי ראש הממשלה הציע ליו"ר ימינה להצטרף לליכוד ולקבל שריון של 7 חברי מפלגה ב-37 המקומות הראשונים ברשימת הליכוד לשתי הכנסות הבאות – כל זאת בתמורה להמלצה על נתניהו לנשיא בשבוע הבא. עוד במסגרת ההצעה: קבלת תיקים בכירים בממשלה הבאה ו-20 אלף מתפקדים וחברי מרכז ליכוד.

במוצאי שבת צפוי בנט להיפגש עם יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד, במטרה לדון באפשרויות להרכבת ממשלה שתחליף את נתניהו.

יוזכר, כי בימים האחרונים נשקלת בגוש רק לא ביבי אפשרות של הקמת ממשלה בראשות נפתלי בנט, שמסוגל לרכז סביבו מספר גדול יותר של מפלגות ופחות מוחרם.

בתוך כך, מוקדם יותר היום נפגשו יו"ר יש עתיד, יו"ר הרשימה המשותפת, חה"כ איימן עודה, ויו"ר סיעת הרשימה המשותפת, חה"כ אחמד טיבי, וקיימו דיון על האפשרויות להקמת ממשלה. השלושה דנו במגוון הסוגיות הכואבות לחברה הערבית לרבות מיגור הפשיעה, ועל דרכי הפתרון לסוגיות הללו. השלושה קבעו להמשיך את השיח בזמן הקרוב על מנת למצות את האפשרויות להחלפת שלטון ומדיניות נתניהו.

הערב צפוי צפוי יו"ר רע"מ ח"כ מנסור עבאס למסור הצהרה לתקשורת בה ככל הנראה יחשוף לאן מועדות פניו. עבאס נחשב גם הוא (בנוסף לבנט) ללשון מאזניים מאחר ולא החרים מפלגה כלשהי עד כה.

ביום שני הקרוב יעלו נציגי הסיעות אל מעונו של נשיא המדינה ויקיימו איתו את סבב ההתייעצויות לקראת החלטתו להטיל את הרכבת הממשלה אל אחד מהמועמדים.



0 תגובות