התקדמות במגעים: נתניהו ודרעי נפגשים; סמוטריץ' במסר מרגיע

אתר קול חי No Comments on התקדמות במגעים: נתניהו ודרעי נפגשים; סמוטריץ' במסר מרגיע

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו ויו"ר ש"ס אריה דרעי נפגשים בשעה זו בירושלים. הבוקר פרסם סמוטריץ' מסר מרגיע: "בע"ה תקום ממשלה"

צילום: Noam Revkin Fenton, Yonatan Sindel - Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

התקדמות במגעים להרכבת ממשלת הימין: יו"ר הליכוד בנימין נתניהו ויו"ר ש"ס אריה דרעי נפגשים בשעה זו בירושלים במטרה לסגור קצוות בנושא התיקים. כך פרסם מוטי הלפרין בחדשות JDN. אמש ביטלו השניים 2 פגישות שתוכננו ביניהם.

לאחר המשבר אתמול בשיחות בין צוותי המשא ומתן של הליכוד והציונות הדתית, יו"ר המפלגה בצלאל סמוטריץ' פרסם הבוקר (שני) מסר מרגיע ואמר "בעזרת השם תקום בימים הקרובים ממשלה טובה ונפשיל שרוולים".

ביממה האחרונה משבר בשיחות בין הליכוד לחלק ממפלגות הממשלה העתידית כשבעוצמה יהודית מאשימים את הליכוד מחזרה מהסכמים ובציונות הדתית לא מסכימים לוותר על תיק הביטחון או האוצר.

בתוך כך, ועדת הכספים הזמנית, אישרה את המלצת הוועדה המסדרת למנות את ח"כ משה גפני מיהדות התורה ליו"ר הוועדה.

יו"ר הוועדה המסדרת, ח"כ יואב קיש אמר "גפני עשה בעבר עבודה מצוינת ואני בטוח שכך גם יהיה בכנסת ה-25. אני יכול לומר לכם שהיה פה גם בקדנציה הקודמת יו"ר ועדה שניסה לעבוד, אך נתקל בשר עם אג'נדה ברורה לפגוע במגזר מסוים. אני מקווה שבממשלה הבאה זה ישתנה לחלוטין".

חבר הכנסת יואב גלנט מהליכוד מונה ליו"ר ועדת חוץ וביטחון הזמני. גלנט אמר כי "האיומים על ביטחון ישראל אינם חדלים לרגע ואינם תלויים במציאות הפוליטית הפנימית". ברקע המינוי – מחלוקת בנושא תיק הביטחון בין מפלגות הקואליציה המיועדת. במידה ותיק הביטחון יישאר בליכוד, ההערכה היא כי גלנט ימונה לשר הביטחון.



0 תגובות