מקורבי סער ללפיד: "אם לא תודיע על ויתור על תפקיד ראה"מ בנט יחזור לימין"

איתי גדסי No Comments on מקורבי סער ללפיד: "אם לא תודיע על ויתור על תפקיד ראה"מ בנט יחזור לימין"

הלחץ על יו"ר יש עתיד יאיר לפיד לוויתורים מפליגים וחסרי תקדים מתגברים לקראת ההתיעצויות אצל הנשיא. ח"כ מארק לא פוסלת שת"פ עם רע"מ, "שיכירו במדינת ישראל". נועם ימליצו על נתניהו

יאיר לפיד צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחרי הצהרת ראש הממשלה אמש והצעתו לבנט וסער, בגוש השמאל עדיין אין מנהיג, בכירים בתקווה חדשה העבירו אזהרה ללפיד, "אם לפיד לא יודיע בשבוע הקרוב שהוא מוותר לבנט על ראשות הממשלה, בנט לא יוכל עוד לעמוד תחת הביקורת שהוא סופג עכשיו בימין ויודיע שהוא הולך עם נתניהו", התריעו.

לטענתם, אם לפיד ימשוך את הזמן ויעכב את הסכמתו לוותר לבנט, כבר לא יהיה על מה לוותר מכיוון שבנט יירד מהגדר ויחזור בחזרה למחנה הימין. כך שחלון הזמן להגעה להסכמות ולוויתור מצד לפיד עומד על בין שבוע לשבועיים, לטענתם. כך מפרסם זאב קם בכאן.

 בתוך כך, ח"כ אוסנת מארק לא פסלה אפשרות של תמיכה של רע"ם בנתניהו, "זה תלוי במה עבאס יגיד ויעשה. כשהוא מושיט אלינו את היד יש תנאים, כמו הכרה במדינת ישראל".

מארק הוסיפה וביקרה את השמאל, "בצד השני, כשהולכים לקואליציה עם המשותפת – לא מבקשים מהם כלום". את הדברים אמרה בריאיון לגלצ.

היום (חמישי) מפלגת נעם הודיעה כי תמליץ לנשיא על יו"ר הליכוד וראש הממשלה בנימין נתניהו, כאיש שתוטל עליו המנדט להרכבת הממשלה.

אמש קרא ראש הממשלה בנימין נתניהו לראשונה מאז תוצאות הבחירות, לגדעון סער ונפתלי בנט לשים את המשקעיים האישיים בצד ולהקים ממשלת ימין יציבה לטובת עם ישראל. נתניהו אף הציע לבנט להצטרף לליכוד ולקבל 7 שריונים במפלגה.

גדעון סער סרב מיד להצעת נתניהו וכתב,  "לא אצטרף ולא אתמוך בממשלה בראשות נתניהו. המשך כהונתו פוגעת בישראל". בימינה שוב הגיבו במסר עמום, "בנט דואג לאזרחים, לא לשריונים. בנט ימשיך לעשות כל מאמץ כדי להקים ממשלה טובה ויציבה שתחלץ את ישראל מהכאוס".

 



0 תגובות