גנץ: "מעולם לא חשבתי שנתניהו ייתן לי רוטציה"

    איתי גדסי No Comments on גנץ: "מעולם לא חשבתי שנתניהו ייתן לי רוטציה"

    יו"ר כחול לבן מפרט ערב הבחירות את מטרת גוש השמאל, "המשימה של מפלגות גוש השינוי היא לדאוג שכולם עוברים וכולנו חוברים ביחד אחרי הבחירות בכדי לעצור אותו. ואם לא נגיע להכרעה ונלך לבחירות חמישיות"

    בני גנץ צילום: פלאש 90
    13:29
    29.05.24
    קובי פינקלר No Comments on תיעוד: מחבל חמוש בטיל RPG מזוהה ומחוסל מהאוויר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ במסר למפלגות הגוש ערב הבחירות, על רקע מספר מפלגות שמאל שכחול לבן בתוכם שעלטלות לא לעבור את אחוז החסימה, "ביחד נשרוד- לחוד ניפול. אין אף מפלגה שמתמודדת מול נתניהו- אבל יש גוש שיכול למנוע את המשך שלטונו".

    גנץ אמר בנאומו, "מעולם לא חשבתי שהוא יאפשר לי להגיע לרוטציה- אבל לא האמנתי שיפרק את הממשלה בתוך חודשים ספורים וימנע מאזרחי ישראל תקציב מדינה כשמאות אלפי מובטלים מציפים את המשק ועסקים קורסים".

    גנץ הזהיר ממלחמות פנימיות בגוש השמאל, "המשימה של מפלגות גוש השינוי היא לדאוג שכולם עוברים וכולנו חוברים ביחד אחרי הבחירות בכדי לעצור אותו. ואם לא נגיע להכרעה ונלך לבחירות חמישיות בגלל מדיניות הפסילות והחרמות".

    גנץ תקף את נתניהו ואמר, "לקחנו לו חצי ממשלה, ועכשיו הגיע הזמן ביחד עם שותפינו, לקחת את החצי השני. אני לא אאמין לאף הבטחה של נתניהו, וכיום אני מחזיק בחצי ממשלה. אין לי שום כוונה להמיר 50% מהמניות במדינה, בשביל להפוך לשותף זוטר שביבי ייפטר ממנו בהזדמנות הראשונה".



    0 תגובות