פרופ' דוידוביץ': "הקורונה לא מאחורינו; היא תישאר כאן כמו מחלות אחרות"

    ישראל רובין No Comments on פרופ' דוידוביץ': "הקורונה לא מאחורינו; היא תישאר כאן כמו מחלות אחרות"

    פרופ' נדב דוידוביץ' בריאיון לקול חי: "כל עוד יש מיליון איש בישראל שיכולים להתחסן ולא התחסנו וכמו כן ילדים שלא יכולים להתחסן, הדבר הזה הוא בהחלט כר פורה להמשך ההדבקות וגם לתחלואה קשה. כולנו מחכים שיהיה אפשר לחסן גם את הילדים"

    מחלקת קורונה צילום: פלאש 90
    12:16
    16.05.24
    מוטי הלפרין No Comments on לוין תקף: "הכל הפוך"; ישיבה סוערת בוועדת השרים על חוק הגיוס

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    מנהל בית הספר לבריאות הציבור באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, פרופ' נדב דוידוביץ' מדגיש כי הקורונה אינה מאחורינו: "עברנו לשלב הבא עם הקורונה. היא לא מאחורינו. היא כאן, היא תישאר. רק היא תישאר כמו מחלות אחרות שלשמחתנו יש לה חיסון. היא לא כמו שפעת כי יש לה תכונות אחרות, למשל העובדה שדווקא ילידם חולים בה בצורה קלה יותר. וכמובן שנצטרך לעקוב שלא מתפתחים וריאנטים חדשים. בינתיים נראה שהוריאנטים החדשים מגיבים טוב לחיסון, אולי חלק פחות אבל עדיין לא ידוע על וריאנט שעמיד לחיסון לחלוטין".

    בשיחה עם איתי גדסי ויעקב פרידמן במהדורת הבוקר, אומר דוידוביץ': "כל עוד יש מיליון איש בישראל שיכולים להתחסן ולא התחסנו וכמו כן ילדים שלא יכולים להתחסן, הדבר הזה הוא בהחלט כר פורה להמשך ההדבקות וגם לתחלואה קשה. כולנו מחכים שיהיה אפשר לחסן גם את הילדים. הניסוי אמור להסתיים בעוד מספר שבועות".

    ביחס לפסיקת הבג"ץ לפיה אין לאסור על ישראלים לשוב לארץ לקראת הבחירות, אומר פרופ' דוידוביץ': "אני חושב שיש טעות מאוד גדולה בהסתכלות על מה שבג"ץ פסק. אנחנו כל הזמן בסקנדל או פסטיבל. או שהכל סגור או שהכל פתוח. לא, יש משהו באמצע. אנחנו לא יכולים שנתב"ג יהיה פתוח לגמרי או סגור לגמרי אלא צריך לנהל את הסיכונים".

    פרופ' דוידוביץ' התייחס לביקורת שהשמיע פרויקטור הקורונה על פסיקת הבג"ץ: "אני חושב שפרופ' אש התכוון שאי אפשר להכריז על הקורונה שהיא הסתיימה. בג"ץ אמר שאי אפשר לא לאפשר לאזרחים לחזור לארץ. זה לא אומר שלא צריך להפעיל הרבה אמצעים אחרים".



    0 תגובות